Nowe zapachy sygnowane nazwiskiem gwiazdy są inspirowane kontrastującymi obliczami kobiecej natury. Produkty są dostępne w sprzedaży online sieci Kontigo od 22 czerwca. Na półki sklepów stacjonarnych trafią z początkiem lipca.
„Zdobywam dzień, uwodzę noc” to hasło przewodnie premierowych zapachów Sandry Kubickiej zaprojektowanych wspólnie z ekspertami Kontigo - sieci sklepów kosmetycznych dla współczesnych kobiet. Inspiracją do powstania All Day i All Night są kontrastujące idee i definicje kobiecości, a same zapachy odzwierciedlają barwną osobowość modelki. – My, kobiety, potrafimy być z jednej strony pełne dziewczęcego uroku i delikatności, a z drugiej – emanować pewnością siebie i zmysłowością. Mamy różne, fascynujące oblicza. Moim celem było stworzenie takich kompozycji zapachowych, które wydobędą to kontrastujące piękno i zaprezentowanie produktu, który podkreśli atuty każdej z nas – mówi Sandra Kubicka. W pracach nad perfumami wspierali gwiazdę jej bliscy. Towarzyszyli jej w wyborze kompozycji zapachowych najbardziej trafnie ukazujących jej charakter, a także w czasie sesji zdjęciowej i podczas nagrania spotu reklamującego nową markę. – Sandra angażowała się całym sercem w każdy etap tworzenia All Day i All Night. Miała wpływ na wszystkie elementy, jak logo czy opakowanie. Zależało jej, by nie był to produkt jedynie sygnowany jej nazwiskiem, ale autorskie perfumy, z którymi może się faktycznie utożsamiać – mówi Aneta Nowakowska z Kontigo odpowiedzialna za stworzenie marki perfum All Day i All Night
Przebojowa za dnia, zmysłowa nocą
All Day to woda perfumowana na dzień, urzekająca głębią eleganckiego zapachu wanilii połączonego z aromatem nut owocowych, paczuli i drzewa sandałowego. Zapach pozytywnie nastraja, dodaje energii i przebojowości, przywodząc na myśl rozgrzewające promienie słońca. Uzupełnieniem linii All Day będzie mgiełka zapachowa z drobinkami. Z kolei magnetyczna kompozycja kwiatowo-orientalna All Night, z wyraźnym akcentem wanilii, jaśminu i pieprzu oraz dodatkiem płatków złota to kwintesencja nowoczesnej i niezależnej kobiety. Podkreśla zmysłowe, uwodzicielskie i odrobinę pikantne oblicze kobiecej natury.
Oba zapachy są dostępne w objętości 30 i 50 ml. Można je nabyć wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo. Produkty są już wprowadzone do sklepu internetowego Kontigo, a od 1 lipca pojawią się na półkach ponad 30 sklepów stacjonarnych marki w całej Polsce.
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w 33 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.
Fot. Kontigo
Informacja prasowa