Starbucks z zaskakującymi nowościami

Marka wprowadza na polski rynek napój proteinowy z kawą
Do portfolio Starbucks, w ramach partnerstwa z Arla Foods, dołączy napój proteinowy z kawą. To pierwszy tego typu produkt marki w tej kategorii, dostępny w Polsce. Od stycznia 2025 roku będzie można go znaleźć w sklepach w trzech wariantach smakowych: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut.

Starbucks, we współpracy z Arla Foods, wprowadza na polski rynek swój pierwszy napój proteinowy z kawą, który jest jednocześnie częścią portfolio linii gotowych rozwiązań „ready-to-drink”. Jest to połączenie doskonałego smaku kawy, z którego znany jest Starbucks, z napojem bogatym w białko. Nowy produkt będzie stanowić zatem idealne rozwiązanie dla osób prowadzących aktywny styl życia.

W 330 ml butelce znajdzie się kompozycja aż 20 g białka, niskotłuszczowego mleka bez dodatku cukru* i starannie skomponowana mieszanka kawy Starbucks Arabica. Napój będzie dostępny w trzech kultowych wariantach: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut. Dzięki zakręcanej butelce, można go zabrać ze sobą wszędzie.

Starbucks stworzył napój proteinowy z kawą, z myślą o osobach aktywnych. Idealnie sprawdzi się on zarówno przed porannym treningiem, jak i podczas intensywnego dnia w biegu. Wysoka zawartość białka pomaga uzupełnić codzienną dietę, bez kompromisów w kwestii smaku.

"Naszym celem jest dostarczanie konsumentom produktów, które wspierają ich aktywny styl życia. Wprowadzając na polski rynek napój proteinowy, oferujemy doskonały smak kawy Starbucks w nowej, wygodnej i funkcjonalnej odsłonie. Tym samym, kontynuujemy rozwój naszego portfolio, stale poszerzając je o nowe gotowe produkty, oferując klientom jeszcze więcej możliwości do tworzenia codziennych rytuałów. Napój proteinowy z kawą Starbucks to kolejny krok w tym kierunku” – mówi Roman Jawczak, Regional Commercial Manager.

Napój proteinowy z kawą Starbucks będzie dostępny w sklepach detalicznych w całej  Polsce od stycznia 2025 roku, w lodówce z produktami wysokobiałkowymi.

Kawa stanowi główny filar działalności Starbucks. Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu, marka codziennie wykorzystuje swoją wiedzę w zakresie rzemiosła kawowego, aby zapewnić najlepszy smak w każdym łyku. Starbucks pozostaje wierny swojej pasji do kawy, oferując najwyższą jakość i etycznie pozyskiwane ziarna, dzięki współpracy z organizacją Conservation International.  

Napój proteinowy z kawą Starbucks – fakty:

  • 20 g białka
  • niskotłuszczowe mleko bez dodatku cukru*
  • starannie skomponowana mieszanka kawy Starbucks Arabica
  • 3 warianty smakowe: Caffe Latte, Chocolate Mocha oraz Caramel Hazelnut
  • zakręcana butelka, produkt ready-to-drink

Fot. Starbucks
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat