TRIUMPH WPROWADZA CYFROWE PASZPORTY PRODUKTÓW

NOWA ERA TRANSPARENTNOŚCI W ŚWIECIE BIELIZNY
Triumph, marka bieliźniana z niemal 140-letnią tradycją, wyznacza nowe standardy transparentności, wprowadzając Cyfrowe Paszporty Produktów. To innowacyjne rozwiązanie, dostępne w salonach za pomocą skanowalnego kodu QR oraz linku do platformy e-commerce, zapewnia klientom dostęp do pełnej historii produktu, który kupują – od specyfikacji tkanin po fabryki, w których powstają poszczególne elementy bielizny.

Pierwszymi produktami wyposażonymi w Cyfrowy Paszport Produktu, są kultowe i uwielbiane modele biustonoszy Amourette, a w przyszłości planowane jest rozszerzenie tej funkcjonalności na kolejne linie. Cyfrowe Paszporty Produktów dostarczają szczegółowych informacji na temat źródeł pochodzenia materiałów, tkanin, łańcuchów dostaw, certyfikacji oraz informacji o fabrykach, oferując konsumentom pełny wgląd w złożoność i kunszt wykonania bielizny.

Jako jedna z pierwszych marek bieliźnianych, które wdrożyły to rozwiązanie, Triumph przywiązuje szczególną wagę do jakości, przejrzystości i odpowiedzialności. „Biustonosz to złożony produkt”, mówi Vera Galarza, Global Head of Sustainability w Triumph. „Od różnorodnych koronek pozyskiwanych z wielu krajów po zaawansowane komponenty projektu - każdy element biustonosza wymaga starannego doboru odpowiednich dostawców i dbałości o szczegóły. Cyfrowy Paszport Produktu to nasz sposób na umożliwienie konsumentom zrozumienia pełnej ścieżki zakupu. Stale rozwijamy metody zwiększania świadomości o pochodzeniu produktów, które oferujemy, a ten krok jest kluczowy w naszej misji zapewnienia przejrzystości i odpowiedzialnych praktyk w całym łańcuchu dostaw.”

Triumph nawiązał współpracę z partnerem zajmującym się ograniczaniem emisji dwutlenku węgla i jego wpływu na środowisko, firmą Vaayu, wykorzystując jej rozwiązanie “Digital Product Passport Solution” do opracowania swojego nowego narzędzia. Marka ściśle współpracuje z dostawcami, którzy podzielają zaangażowanie Triumph w transparentność, co umożliwiło realizację tego projektu.

Nowa inicjatywa jest w pełni zgodna z podstawowymi wartościami Triumph, opartymi na oferowaniu wysokiej jakości bielizny. Takie podejście to próba zakwestionowania idei fast-fashion. Zapewniając swoim klientom wgląd w złożoność produktów, Triumph zachęca do odpowiedzialnej i świadomej konsumpcji, ograniczając niepotrzebne odpady i budując głębszą więź z konsumentami.

„Produkty Triumph są projektowane z myślą o trwałości”, dodaje Galarza. „Nie wierzymy w fast fashion, ale w tworzenie bielizny, która gwarantuje jakość, komfort i wsparcie. Dzięki Cyfrowemu Paszportowi Produktu, zwiększamy transparentność i wyposażamy naszych klientów w wiedzę, która pozwala im podejmować świadome decyzje. Jednocześnie ta inicjatywa pozwala nam na głębsze zrozumienie naszego łańcucha dostaw, co pozwala nam działać odpowiedzialnie i uczciwie.”

Dzięki nowemu narzędziu, Triumph umacnia swoją pozycję lidera innowacji w branży bielizny , umożliwiając konsumentom dokonywanie świadomych wyborów i wspierając przyszłość, w której priorytetem jest zarówno jakość, jak i transparentność.

Fot. Triumph
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat