Tropikalna świeżość

Nowa FuzeTea Summer Beach Vibes.
Marka prezentuje letnią nowość – wyjątkowe połączenie smaku czarnej herbaty, kremowego kokosa, orzeźwiającej limonki i delikatnych nut kwiatu tiary. Ta niskokaloryczna propozycja zachwyca egzotycznym charakterem i chłodzącym finiszem, oferując pełnię orzeźwienia w każdej kropli.

FuzeTea od lat łączy smak herbaty z owocową świeżością i subtelnymi ziołowymi akcentami. Tym razem do oferty dołącza prawdziwie wakacyjna kompozycja, w której łagodność spotyka się z cytrusową energią i kwiatowym aromatem. Lekka i przyjemna – idealna, by sięgnąć po nią w każdej chwili. Nowość jest już dostępna w szerokiej dystrybucji w całej Polsce.

„Delikatny ekstrakt herbaty łączymy z nutami smakowymi owoców, ziół i kwiatów, tworząc prawdziwe fuzje smaków, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów. FuzeTea Summer Beach Vibes to kolejny etap tej podróży – lekki, orzeźwiający wariant, doskonały na wakacje” – mówi Julia Strojek, brand menadżerka w Coca‑Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

„Latem wszystko staje się bardziej spontaniczne, a każdy moment jest zaproszeniem do zatrzymania się i pełnego rozkoszowania się chwilą. FuzeTea Summer Beach Vibes to wyjątkowy bilet – wystarczy jeden łyk, by przenieść się na egzotyczną plażę, gdzie słońce zawsze świeci, a relaks jest na wyciągnięcie ręki” – dodaje Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
To jednak nie wszystko, oprócz nowej propozycji, na konsumentów czeka coś równie wyjątkowego. Lato sprzyja odkrywaniu, dlatego marka organizuje loterię, w której można wygrać między innymi: vouchery na podróże, karty na przejazdy, a także  nagrody rzeczowe. Szczegóły aktywacji dostępne są na stronie: www.coca-cola.com/pl/pl/offerings/fuzetea-made-of-fusion.

Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis, 24/7Communication oraz !eatme.

Za sprzedaż w Polsce, jej dystrybucję i marketing w kanałach klienckich odpowiada strategiczny partner The Coca-Cola Company – firma Coca-Cola HBC.

Fot. Coca-Cola
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat