Waterdrop® już dostępny w sieciach Decathlon, Carrefour, Rossmann i Empik

Austriacka marka rozwija dystrybucję w Polsce
Waterdrop® rozwija swoją dostępność na polskim rynku. Charakterystyczne smakowe kapsułki rozpuszczalne w wodzie – Microdrinki – są już dostępne w sieci Decathlon, hipermarketach Carrefour i drogeriach Rossmann, a także salonach Empik, Relay oraz InMedio. Waterdrop® jest również dostępny w sklepach online gemini.pl, strefatenisa.pl i sportano.pl. Marka nie zwalnia i planuje dalszą ekspansję w Polsce.

Waterdrop® umacnia obecność na polskim rynku
Oferta austriackiej marki Waterdrop® do niedawna dla polskich konsumentów dostępna była wyłącznie w sklepie waterdrop.pl, jednak teraz rozpuszczalne w wodzie smakowe kapsułki Microdrink są też dostępne w około 200 hipermarketach Carrefour, 250 drogeriach Rossmann, a także 50 salonach Empik w całej Polsce. Produkty Waterdrop® można znaleźć również w ofercie punktów sprzedaży grupy Lagardère – kioskach Relay oraz InMedio. Dodatkowo w wybranych 80 hipermarketach Carrefour dostępne są także wielorazowe butelki Waterdrop® – szklane oraz stalowe. Oferta marki pojawiła się ostatnio także w wybranych sklepach Decathlon oraz na decathlon.pl.

– Polscy konsumenci przyjęli ofertę stacjonarną Waterdrop® ze sporym zainteresowaniem, a najlepiej sprzedającymi się smakami Microdrinków okazały się czarna porzeczka, malina, cytryna oraz brzoskwinia – mówi Kateřina Navrátilová, Managing Director Waterdrop® CEE. – Cieszymy się, że nasze flagowe produkty cieszą się popularnością w Polsce i planujemy stale poszerzać ofertę punktów stacjonarnych oraz trafiać do kolejnych sklepów i sieci. 

Ekspansja marki w kanale e-commerce
Produkty Waterdrop® od niedawna są także dostępne w polskich sklepach internetowych gemini.pl, strefatenisa.pl oraz sportano.pl. Waterdrop® jest obecny na polskim rynku od 2020 roku. Austriacka marka promuje korzystanie z butelek wielokrotnego użytku i edukuje w zakresie prawidłowego nawodnienia. Rozpuszczalne w wodzie kapsułki smakowe Microdrink stanowią alternatywę dla napojów w jednorazowych opakowaniach z plastiku, które zanieczyszczają środowisko. Obecnie Waterdrop® dostępny jest w ponad 20 tys. punktach sprzedaży na świecie. Ambasadorami oraz inwestorami marki są m.in. Hubert Hurkacz, Jan-Lennard Struff, Yannick Hanfmann, Matteo Arnaldi, Alexander Bublik, Sebastian Korda, Elina Svitolina, Taylor Fritz, Andrey Rublev i Cameron Norrie.

Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie Waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, butelki termiczne i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą. 

Fot. Waterdrop
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat