EMU Australia od 30 lat stawia na naturalne materiały i zrównoważony rozwój, tworząc produkty trwałe, ciepłe i wygodne. Marka wierzy, że natura jest najlepsza w tym, co robi i stara się tworzyć produkty, które są zgodne z jej wartościami. Marka ceni sobie australijskie dziedzictwo, wykorzystując w swoich produktach naturalne materiały: wełnę owiec merynosowych, skórę oraz kożuch owczy, które są odnawialne, biodegradowalne i całkowicie naturalne.
Produkty EMU Australia znalazły zainteresowanie nie tylko wśród influencerek, ale także największych gwiazd, takich jak Chrissy Teigen, córka Bradleya Coopera, Rita Ora, księżniczka Charlotte, Sarah Jessica Parker, Reese Witherspoon, Maisie Williams i wiele innych. W kolekcji nie brakuje także kultowych Mayberry, występujących w różnych wersjach kolorystycznych – np. tęczowych, czy z efektem tie-dye. Kapcie te doceniła w swoim walentynkowym prezentowniku m.in.Kim Kardashian. Nasze rodzime gwiazdy również mają słabość do tych puszystych butów.
Głównym przesłaniem kampanii EMU na walentynki 2024 jest "Spoil Her The EMU Way". Marka promuje swoje kapcie jako idealny prezent dla ukochanej osoby, niezależnie od płci. Kapcie Jolie, Joy i Mayberry to jedne z najpopularniejszych modeli damskich EMU, natomiast Platinum Esperance, Murray i Ashford to idealne prezenty walentynkowe dla mężczyzn.
W walentynki podaruj bliskiej osobie komfort i wygodę w stylu EMU. #TheEMUWay
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa