Inspiracją do powstania najnowszej linii adidas Originals by Aleksander Wang Season 2 była nowojorska subkultura, zrodzona z połączenia dwóch społeczności: wielbicieli szybkich rowerów i fanów całonocnych rave’ów. Ich styl życia wymaga odpowiedniego ekwipunku. Wyposażeni we fluorescencyjny, mocno rzucający się w oczy żółty dres mogą swobodnie przemierzać ulice wielkiego miasta. Wang zaproponował dla nich kilka modeli dwustronnych kurtek czy też t-shirty wykonane na wzór retro koszulek piłkarskich.
W październikowym dropie znalazło się 35 produktów, m.in.: żakardowe bluzy w różnych krojach, siateczkowe t-shirty, kilka wzorów spodni dresowych, praktyczne parki i wiatrówki. W skład kolekcji wchodzą także dwa modele sneakersów: AW Run Mid o dynamicznej, biegowej sylwetce oraz znany z poprzedniego sezonu AW Skate Mid z trzykolorową gumową podeszwą. Każdy z modeli występuje w dwóch wersjach kolorystycznych. Charakterystyczną dla projektanta czerń i biel uzupełniono mocnymi akcentami kolorystycznymi: neonowym żółtym, ultramaryną i modnym w tym sezonie odcieniem ciemnej zieleni. Wszystkie produkty opatrzone zostały znakiem rozpoznawczym kolaboracji – odwróconym logotypem adidas Originals.
Fot. adidas
Informacja prasowa