#Dziękujemy, że jesteś sobą

„#Thank you for being you” to hasło – motyw przewodni najnowszej kampanii House wiosna - lato 2017. Intrygujący tytuł jest zaproszeniem do świata młodych.

Autorzy koncepcji postanowili, pokazując ten świat trochę przewrotnie, podziękować wszystkim swoim odbiorcom za to, że są sobą.

W kampanii SS17 podglądamy młodych ludzi, obserwujemy ich zachowania - trochę z dystansem, trochę z przekornym uśmiechem, jednak lubimy i doceniamy ich właśnie za to, że są sobą. Wszystko dlatego, że House chce być jak najbliżej młodych ludzi, chce towarzyszyć im w codziennej zabawie, w spotkaniach ze znajomymi, w jeździe na desce i szalonej zabawie na koncertach.

W skład kampanii SS17 weszły: film i fotografie wizerunkowe. Wyróżnikiem, który je  łączy jest #. Mały znaczek umieszczony na klawiaturze nad 3 stał się w krótkim czasie królem popkultury i świata Internetu, bez którego współczesna komunikacja Social Mediowa właściwie nie funkcjonuje. Każde z dwunastu zdjęć autorstwa Kuby Dąbrowskiego, zostało oznaczone przewrotnym hashtagiem, który już mocno osadzony we współczesnej popkulturze, dzięki kreatywności House, nabiera nowego, zabawnego znaczenia. I tak na przykład #dogfilter to już nie tylko snapchatowy filtr, a #yoga to coś więcej niż znane nam wszystkim popularne asany i ashtangi. Film kampanijny to nie zwyczajny modowy teledysk, a mocna i ciekawa ideowo- kreatywna alternatywa, która zaskakuje oryginalnym scenariuszem, zabawnym zakończeniem i intrygującym tajemniczym bohaterem - narratorem. Za fantastyczny rezultat artystyczny i koncepcyjny filmu odpowiadają: kreatywno - koncepcyjny duet reżyserski Krzysztof Kosz i Kuba Bujas oraz operator Kacper Fertacz, znany między innymi ze zdjęć do najciekawszych filmów fabularnych ostatnich lat „Ostatniej rodziny” i „Hardcore Disco”.

Promocji kampanii SS17 towarzyszy konkurs House x Instax, którego twarzami i osobami prowadzącymi zostali Ciocia i Wujaszek Liestyle. By wziąć udział w konkursie należy wykonać kreatywne zdjęcie, które będzie własną interpretacją jednego z dwunastu hashtagów umieszczonych na  zdjęciach kampanijnych. Spośród nadesłanych prac Ciocia i Wujaszek wybiorą dwudziestu pięciu najzdolniejszych, najdowcipniejszych i najbardziej kreatywnych, którzy otrzymają aparaty Instax Mini 8, bony zakupowe House, wezmą

udział w warsztatach fotograficznych Instax prowadzonych przez Ciocię i Wujaszka, a wraz ze stylistką House dowiedzą się jak zbudować idealny outfit na wiosnę,  a także wezmą udział w evencie z blogerami, dziennikarzami i najważniejszymi osobami świata mody.

Propozycja House na wiosnę ma w sobie nastrój otwartości, pozytywnej energii, szczęścia, sporej dawki zdrowego dystansu i poczucia humoru. Dla mężczyzn House przygotował sportowo - casualowe ubrania, w których każdy fan trendowego streetwearu znajdzie coś dla siebie. Dużo dżinsu, sportowych tkanin i kolorowych nadruków. W kolekcji damskiej znajdziemy kwieciste sukienki, które łączymy z rockową ramoneską, dżinsem i bluzami z wyraźnymi napisami, tak by nie stracić ani dziewczęcego uroku, ani zadziornego charakteru. Wiosenno - letnie ubrania w House to śmiech, kolory i spontaniczny luz, a przede wszystkim zupełnie nowe podejście do mody, która ma być ciekawym i naturalnym elementem towarzyszącym młodym ludziom na co dzień. Właśnie dlatego, że są sobą warto im podziękować. 

CREDITS
Agencja: LAF Artist Management
Fotograf: Kuba Dąbrowski
Kreacja i Reżyseria: Krzysztof Kosz i Kuba Bujas
Operator: Kacper Fertacz
Stylista: Robert Kiełb
Modele: Anya, Roelof, Joy, Michell, Jason, Marco, Sean

Powrót strony głównej galerii zdjęć
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Kampania House
Powrót strony głównej galerii zdjęć

Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat