Relacja z pokazu kolekcji obuwia marki CLARKS

Wspaniały urodzinowy tort, porywająca prezentacja jesienno-zimowej kolekcji obuwia czy okolicznościowa loteria to zaledwie kilka spośród licznych atrakcji...

które oczekiwały na tłumnie przybyłych gości imprezy, zorganizowanej 10 września przez markę CLARKS. Kultowa brytyjska marka obuwnicza, obchodząca w tym roku jubileusz 190-lecia, zadbała o wyjątkową oprawę uroczystości. Kameralne wnętrza apartamentu prezydenckiego w warszawskim hotelu Mamaison Le Regina stanowiły stylowe tło dla pokazu najnowszej kolekcji obuwia i – za sprawą oryginalnej scenografii – przywoływały klimat mieniącej się feerią złocistych barw jesieni i skrzącej się mroźną bielą zimy. Wśród zaproszonych gości znalazły się czołowe redakcje magazynów oraz serwisów modowych i lifestylowych, które z zainteresowaniem włączyły się w przebieg eventu. 
W przemówieniu powitalnym szefowa marketingu CLARKS Aleksandra Szerszeń przedstawiła nieznane fakty z imponującej historii marki.
Dźwięki pulsującej klubowej muzyki wprowadziły gości w zjawiskową atmosferę pokazu kolekcji obuwia jesień-zima 2015, koncentrującej się wokół 4 kategorii tematycznych: DAY TO NIGHT, DETAILS MATTER, HELLO AUTUMN i WINTER STORM.

Stylizacje autorstwa Gosi Sobiczewskiej (marka Est by Es) podkreślały wyszukaną elegancję wzorów damskich i męskich, utrzymanych w stylistyce lat 50., 70., 90., English country, grunge i Americana. Kolekcje obuwia CLARKS, będące odzwierciedleniem najgorętszych światowych trendów, zachwyciły wszystkich zebranych świeżym spojrzeniem marki na klasykę i własne dziedzictwo.
W eklektycznej kolekcji obuwia damskiego marki CLARKS jesień-zima 2015 prym wiodą czółenka na słupku, loafersy, oksfordki, sztyblety, oficerki, buty motocyklowe i traperki. Na szczególną uwagę zasługują zwłaszcza modne w  tym sezonie słupki i masywne platformy („traktory”), zestawione w ciekawy sposób z ostrymi bądź kwadratowymi noskami.
Kolorystycznym hitem kolekcji jest czerwień w różnych odsłonach: od grenadyny, poprzez rdzawe odcienie aż po nasycony fiolet czy burgund. Również klasyczne brązy doczekały się szerokiej interpretacji: jasne beże sąsiadują ze szlachetnym koniakiem, tytoniem, złotem i czekoladą. W kolekcji nie zabrakło także szarości, granatu i ponadczasowej czerni. Piękno kolorystyki eksponują wysokiej jakości skóry, zamsze i nubucki, zaś kropkę nad i stanowi ich wykończenie. Niezwykle efektownie prezentują się zwłaszcza skóry polerowane, lakierowane, metalizowane, przecierane i ozdobione wężowym printem. Wyjątkowy charakter nadają kolekcji łączenia różnorodnych faktur, colour blocking, duże połyskujące klamry, frędzle i futrzane obszycia.
Interesującym uzupełnieniem kolekcji obuwia jest kolekcja stylowych toreb, dostępnych w szerokiej gamie wzorów i kolorów.

Kolekcja obuwia męskiego marki CLARKS jesień-zima 2015 to klasyka w nowoczesnej odsłonie. Twórczej reinterpretacji poddane zostały ponadczasowe wzory, m.in.: derby, brogsy, loafersy, trzewiki czy buty motocyklowe, które dzięki oryginalnym detalom zyskały modowy look. Absolutnym hitem sezonu są sztyblety oraz buty o masywnych sylwetkach, wznoszące się na podeszwach-„traktorach”. W kolekcji dostrzec można wyraźną inspirację stylem militarnym oraz sportowo-rekreacyjnym  (m.in. obuwie outdoorowe i trekkingowe).
Z trendami idealnie współgrają surowce, z których wykonane jest obuwie: wysokogatunkowe mięsiste skóry, delikatne zamsze i chropowate nubucki. Króluje stylowa, a zarazem praktyczna kolorystyka: czerń, niebieski, granat, szary, a przede wszystkim bogata paleta brązów: od odcieni złocistych, grzybowych, poprzez orzech, mahoń, burgund, kasztan, tytoń, po ciemnoczekoladowy brąz.
Kulminacyjnym punktem wieczoru była uroczystość 190. rocznicy powstania marki CLARKS, którą uświetnił okolicznościowym wystąpieniem Prezes Zarządu C & J CLARK POLSKA Wiktor Fila.
Jubileusz nie mógł obejść się bez okazałego urodzinowego tortu – kulinarnego arcydzieła Restauracji La Rotisserie.

Momentem, na który wszyscy z napięciem oczekiwali była loteria jubileuszowa z nagrodami w postaci 3 eleganckich toreb z najnowszej kolekcji marki CLARKS.

Impreza marki CLARKS – zajmująca ważne miejsce w kalendarium wydarzeń branży modowej – należała do wyjątkowo udanych: zarówno goście, jak i organizatorzy bawili się wyśmienicie, podziwiając najnowsze kolekcje…
oraz chętnie pozując do zdjęć.

Tradycją stało się już, że – świętująca swoje 190. urodziny – marka CLARKS nie przestaje nas zaskakiwać i po raz kolejny zaprezentowała stylowe kolekcje, które są nie tylko odwzorowaniem aktualnych trendów, ale także ucieleśnieniem jedynej w swoim rodzaju kompilacji sztuki i tradycyjnego rzemiosła oraz kreacji i innowacyjności.

Fot. CLARKS
Informacja prasowa

Powrót strony głównej galerii zdjęć
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
CLARKS jesień-zima 2015
Powrót strony głównej galerii zdjęć

Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat