bambi robi z Makiem co chce!

Zestaw raperki debiutuje w menu McDonald’s®.
Tego jeszcze nie było. bambi, czołowa polska raperka młodego pokolenia, podbija nie tylko listy przebojów, ale również... menu McDonald’s! Bez oglądania się za siebie, bambi robi z Makiem co chce i jako fanka złotych łuków tworzy taki zestaw, jaki jej się podoba. Dodatkowo, zapowiada limitowany merch stworzony wspólnie z McDonald’s oraz koncert, który odbędzie się już 28 września!

Od udziału w projekcie wyłaniającym początkujących artystów aż po sam szczyt playlist na platformach streamingowych. bambi, ikona młodego pokolenia, idzie po swoje i jako pierwsza polska raperka nawiązuje współpracę z McDonald’s, wprowadzając do menu swój autorski zestaw! Nie mogło być inaczej, bo złote łuki to jej stały przystanek - nie tylko w trasie koncertowej, ale i w codziennym życiu, kiedy tylko ma ochotę na coś smacznego. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli spróbować zupełnych nowości. W menu zadebiutuje zestaw bambi czyli Cheese&McNuggets Box z kultowymi kawałkami kurczaka McNuggets®, Serowymi Cheddar Gwiazdkami, porcją frytek oraz Czarnego sosu bambi, przygotowanego na bazie sosu sojowego i czarnego pieprzu. Na deser bambi zaserwuje również totalną nowość – McFlurry® Skittles® wypełnione po brzegi tęczą kolorów.

Autorski zestaw to dopiero pierwsze słowo raperki w Maku. bambi nie lubi nudy, dlatego już dzisiaj zapowiada wspólny koncert na terenie restauracji McDonald’s. Nie może się on odbyć bez prawdziwych fanów artystki, dlatego warto śledzić aplikację oraz social media marki, ponieważ już 12.09 zostanie ujawnionych więcej szczegółów dotyczących wydarzenia oraz konkursu, w którym będzie można zdobyć bilety.

To jednak nie koniec atrakcji. bambi chce mieć własny merch? Nie ma sprawy! TRAPSTARterpack bambi x McDonald’s pojawi się w kilku dropach w aplikacji Maka. Już teraz opłaca się zachować czujność i gromadzić punkty w programie lojalnościowym MojeM Nagrody, by później móc je wymienić na atrakcyjne nagrody, które dla swoich fanów przygotowała raperka.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media oraz aktywacje w aplikacji obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR koordynowane są przez agencję 24/7Communication, a za produkcję video odpowiada Dom Produkcyjny Dobro.

Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat