BeRAW wprowadza linię Crispy Fruit

Nowa linia Crispy Fruit to innowacyjne na rynku batony owocowe, odpowiadające na potrzeby konsumentów poszukujących zdrowych, a jednocześnie pysznych przekąsek.
Crispy Fruit to pierwsze na rynku chrupiące batony owocowe, stanowiące bezpośrednią odpowiedź BeRAW na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami łączącymi naturalne składniki z ciekawą, chrupką formą i intensywnym smakiem.

Od lutego są dostępne w sprzedaży w trzech wariantach smakowych: Cherry & Cocoa, Mango & Passion Fruit oraz Strawberry & Brownie. Receptura batonów bazuje na owocach, bez dodatku cukru i oleju palmowego. Została opracowana na podstawie badań konsumenckich, przeprowadzonych we współpracy z agencją Minds&Roses Produkty są też źródłem witaminy B6 i magnezu, a chrupiąca konsystencja wyróżnia je na tle innych produktów w tej kategorii.

– Naszym celem było stworzenie batonów, które nie tylko wpisują się w aktualne potrzeby rynku, ale także wprowadzają nową jakość do segmentu przekąsek owocowych. BeRAW Crispy Fruit łączy intensywny smak z lekką, chrupiącą teksturą, dając konsumentom zupełnie nowe doświadczenie – mówi Jakub Niebelski, Brand Manager marki BeRAW.
Nowe kierunki rozwoju BeRAW

Premiera linii Crispy Fruit to element szerszej strategii BeRAW, która zakłada dalszą ekspansję w segmencie batonów oraz wzmacnianie rozpoznawalności marki. W 2025 roku firma skupi się nie tylko na wprowadzaniu kolejnych innowacyjnych produktów, ale i na odświeżeniu identyfikacji wizualnej. Nowy wygląd opakowań podkreśli wartości marki i wyróżni jej produkty na półkach sklepowych.

Zmiany dotyczyć będą również bardziej zróżnicowanego podejścia do cen. Będą się one kształtować w przedziale od 2.99 PLN do 4.99 PLN. Takie podejście demokratyzuje dostęp do portfolio produktów, bo umożliwi konsumentom precyzyjniejszy wybór dopasowany do ich możliwości.

– BeRAW to marka, którą współtworzę z myślą o osobach szukających lepszych alternatyw na co dzień. Od lat dzielę się wiedzą i doświadczeniem, zachęcając do świadomych wyborów żywieniowych. Nowe produkty to kolejny krok w rozwoju i bezpośrednia odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy oczekują smaku, jakości oraz funkcjonalności i zdrowia w jednym – podkreśla Ewa Chodakowska, ambasadorka i współtwórczyni BeRAW.

Zmieniające się preferencje konsumentów
Segment batonów owocowych dynamicznie się rozwija, a klienci coraz częściej wybierają produkty łączące różnorodne smaki z naturalnym składem. BeRAW Crispy Fruit to efekt tego trendu. Chrupiąca struktura i intensywne, owocowe kompozycje smakowe sprawiają, że to atrakcyjna opcja dla osób poszukujących nowoczesnych rozwiązań w codziennej diecie. Nowa linia trafia do sprzedaży na terenie całego kraju od lutego bieżącego roku. Już teraz można je znaleźć w drogeriach Rossmann, na wybranych stacjach benzynowych i w kanale e-commerce.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat