Od lutego są dostępne w sprzedaży w trzech wariantach smakowych: Cherry & Cocoa, Mango & Passion Fruit oraz Strawberry & Brownie. Receptura batonów bazuje na owocach, bez dodatku cukru i oleju palmowego. Została opracowana na podstawie badań konsumenckich, przeprowadzonych we współpracy z agencją Minds&Roses Produkty są też źródłem witaminy B6 i magnezu, a chrupiąca konsystencja wyróżnia je na tle innych produktów w tej kategorii.
– Naszym celem było stworzenie batonów, które nie tylko wpisują się w aktualne potrzeby rynku, ale także wprowadzają nową jakość do segmentu przekąsek owocowych. BeRAW Crispy Fruit łączy intensywny smak z lekką, chrupiącą teksturą, dając konsumentom zupełnie nowe doświadczenie – mówi Jakub Niebelski, Brand Manager marki BeRAW.
Nowe kierunki rozwoju BeRAW
Premiera linii Crispy Fruit to element szerszej strategii BeRAW, która zakłada dalszą ekspansję w segmencie batonów oraz wzmacnianie rozpoznawalności marki. W 2025 roku firma skupi się nie tylko na wprowadzaniu kolejnych innowacyjnych produktów, ale i na odświeżeniu identyfikacji wizualnej. Nowy wygląd opakowań podkreśli wartości marki i wyróżni jej produkty na półkach sklepowych.
Zmiany dotyczyć będą również bardziej zróżnicowanego podejścia do cen. Będą się one kształtować w przedziale od 2.99 PLN do 4.99 PLN. Takie podejście demokratyzuje dostęp do portfolio produktów, bo umożliwi konsumentom precyzyjniejszy wybór dopasowany do ich możliwości.
– BeRAW to marka, którą współtworzę z myślą o osobach szukających lepszych alternatyw na co dzień. Od lat dzielę się wiedzą i doświadczeniem, zachęcając do świadomych wyborów żywieniowych. Nowe produkty to kolejny krok w rozwoju i bezpośrednia odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy oczekują smaku, jakości oraz funkcjonalności i zdrowia w jednym – podkreśla Ewa Chodakowska, ambasadorka i współtwórczyni BeRAW.
Zmieniające się preferencje konsumentów
Segment batonów owocowych dynamicznie się rozwija, a klienci coraz częściej wybierają produkty łączące różnorodne smaki z naturalnym składem. BeRAW Crispy Fruit to efekt tego trendu. Chrupiąca struktura i intensywne, owocowe kompozycje smakowe sprawiają, że to atrakcyjna opcja dla osób poszukujących nowoczesnych rozwiązań w codziennej diecie. Nowa linia trafia do sprzedaży na terenie całego kraju od lutego bieżącego roku. Już teraz można je znaleźć w drogeriach Rossmann, na wybranych stacjach benzynowych i w kanale e-commerce.
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa