Burger King z nowością dla fanów roślinnych smaków

Poznajcie Plant-Based Bao Burgera!
Burger King od 2019 roku konsekwentnie rozwija ofertę plant-based, oferując smakowite alternatywy dla swoich kultowych pozycji w menu. Dzięki współpracy z The Vegetarian Butcher, marka jako jedna z pierwszych w branży QSR wprowadziła roślinne opcje na szeroką skalę. Teraz po raz kolejny zaskakuje roślinną nowością, którą jest Plant-Based Bao Burger – orientalna odsłona klasycznego burgera w puszystej bułce bao.

To kolejny krok marki w kierunku większej różnorodności i łatwiejszego dostępu do roślinnych alternatyw dla wszystkich miłośników dobrego jedzenia.

– Konsumenci chętnie sięgają po roślinne alternatywy, dlatego chcemy oferować im produkty, które nie tylko spełniają ich oczekiwania, ale także smakują równie dobrze, co klasyczne burgery. Współpracujemy z The Vegetarian Butcher, ponieważ to marka, która doskonale rozumie, jak tworzyć roślinne zamienniki mięsa o wyjątkowym smaku i teksturze. Co więcej, nasze roślinne patty imitujące wołowinę są grillowane na żywym ogniu – dokładnie tak samo jak tradycyjne – co pozwala zachować głębię smaku i charakterystyczny aromat – mówi Jerzy Tymofiejew, CEO Burger King CEE.

Roślinne wersje kultowych burgerów
Dziś Burger King oferuje roślinne wersje wielu popularnych pozycji: burgerów Whopper, Royale, Cheeseburger, Double Cheeseburger, Chilli Cheeseburger i Hamburger, a także nuggetsów. Bezmięsne alternatywy zyskały uznanie konsumentów na całym świecie, łącząc autentyczny smak z bardziej zrównoważonym podejściem do żywienia. Przykładowo, w Niemczech co piąty Whopper sprzedawany jest w wersji plant-based [1].

– Naszym celem jest ułatwienie konsumentom dostępu do roślinnych alternatyw i pokazanie, że bezmięsne opcje mogą być równie smaczne, co klasyczne burgery. Coraz więcej osób wybiera dietę fleksitariańską, dlatego naturalnym krokiem dla restauracji jest poszerzanie menu o roślinne propozycje. Cieszymy się, że Burger King dostrzega te zmiany i od lat współpracuje z nami, rozwijając ofertę plant-based na globalną skalę. Dziś roślinne wersje Whoppera, Royale, Double Cheeseburgera czy nuggetsów są dostępne w ponad 55 krajach i 7280 lokalach Burger King na całym świecie. Ale na tym nie poprzestajemy – nieustannie szukamy nowych inspiracji i smaków, by zaskakiwać konsumentów. Najlepszym tego przykładem jest nasza najnowsza propozycja – roślinny Bao Burger, który łączy orientalne smaki w formie burgera – mówi Ram Huigen, CMO The Vegetarian Butcher.

Orientalna nowość w wersji plant-based
Plant-Based Bao Burger to produkt, która zachwyci nie tylko miłośników roślinnych dań, ale także wszystkich, którzy szukają niebanalnych smaków. Ta wyjątkowa kanapka łączy soczysty plant-based kotlet z egzotycznym sosem teriyaki o subtelnym aromacie pomarańczy, tworząc apetyczne połączenie. Chrupiący ogórek dodaje świeżości, pikantna czerwona cebula przełamuje delikatność składników, a orzeźwiająca roszponka dopełnia kompozycję. Całość zamknięta jest w miękkiej, puszystej bułce bao. Plant-Based Bao Burger to propozycja dla tych, którzy chcą odkrywać nowe kulinarne doznania w roślinnym wydaniu, nie rezygnując przy tym z pełni smaku i tekstury.

– Nasza limitowana oferta TeriyaKing spotkała się w zeszłym roku z ogromnym zainteresowaniem, dlatego w tym sezonie proponujemy konsumentom kolejne oryginalne produkty. Azjatyckie inspiracje zdobywają coraz większą popularność, dlatego postanowiliśmy wzbogacić nasze menu o puszystą, delikatną bułkę bao, która doskonale komponuje się z intensywnymi dodatkami. Nowa linia produktów będzie dostępna zarówno w wersji mięsnej, jak i roślinnej, ponieważ zależy nam na tym, aby każdy, niezależnie od preferencji żywieniowych, mógł cieszyć się wyjątkowym smakiem Burger King – dodaje Jerzy Tymofiejew, CEO Burger King CEE.

Plant-Based Bao Burger pojawi się we wszystkich restauracjach Burger King na terenie Polski, przy zamówieniach na miejscu, na wynos i z dostawą do domu już 25 marca 2025 r.

* Plant-Based oferta sieci Burger King nie jest ofertą wegetariańską ani wegańską.
[1] Burger King sales data

Fot. Burger King Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat