Christina Aguilera i Latto gwiazdami kampanii Pyszne.pl

 Nowy utwór „Czy ktoś powiedział” to ekscytujące połączenie hip-hopu i opery.
Światowe gwiazdy i autorki hitów ze szczytów list przebojów, Christina Aguilera i raperka Latto, wnoszą potężną dawkę energii do nowej kampanii Pyszne.pl.

Wspomniany duet prezentuje swój pierwszy wspólny utwór w nowym teledysku promującym kampanię „Czy ktoś powiedział”. To wyjątkowe połączenie gatunków muzycznych: hip-hopu i opery, które wspólnie tworzą hip-hoperę.

W nowej, zaskakującej odsłonie kultowego już utworu „Czy ktoś powiedział” Christina Aguilera, znana z hitów „Genie in a Bottle” i „Dirrty” wykorzystuje swój niezrównany wokal do wykonania operowego refrenu, a Latto (znana m.in. z hitu „Big Energy”) swoim charakterystycznym rapem opowiada o różnorodności potraw oferowanych przez Pyszne.pl.

Zabawny tekst utworu opisuje nieustannie rozwijającą się ofertę serwisu, podkreślając, że Pyszne.pl dostarcza nie tylko „hamburgery i frytki”, ale także całą masę smaków i wrażeń – „a tu życia nie starczy, by poznać wszystkie pyszne smaki”. Od popularnych marek restauracyjnych i kuchni świata, po lokalne specjały – na Pyszne.pl można znaleźć smaczne jedzenie na każdą okazję.

Pyszne.pl po raz pierwszy zaprosiło do współpracy aż dwie artystki do nowej interpretacji znanego na całym świecie hitu „Czy ktoś powiedział”. Najnowszy utwór zachwyci fanów nie tylko nieoczekiwanym brzmieniem, ale także efektownym teledyskiem.

Akcja toczy się w imponującym pałacu, gdzie Christina i Latto występują w olśniewających kostiumach diw operowych. Kurierzy spełniają każdą ich zachciankę, oferując szereg ulubionych potraw z Pyszne.pl, w tym tacosy, poke bowle, a nawet przywiezione specjalnym pociągiem sushi.

– Praca z Pyszne.pl i Latto nad tym łączącym gatunki utworem była naprawdę niesamowita – opowiada Christina Aguilera. – Dużo się śmiałyśmy, głośno śpiewałyśmy i w efekcie wszyscy stworzyliśmy imponujący wizualnie teledysk.

– Gdy usłyszałam o możliwości współpracy z Just Eat Takeaway.com (Pyszne.pl), byłam w trasie za granicą i akurat zamawiałam jedzenie z aplikacji! – mówi Latto. – Nad odpowiedzią wcale nie musiałam się zastanawiać, zwłaszcza że w całą akcję zaangażowana już była fantastyczna Christina Aguilera. To było wspaniałe doświadczenie. Jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu.

– Powracamy z nową, hip-hoperową odsłoną piosenki „Czy ktoś powiedział”, tym razem z udziałem nie jednej, a aż dwóch gwiazd. Christina Aguilera i Latto to idealny duet, który zapewni naszym użytkownikom coś niezwykłego. To miks, który nie zawodzi – podobnie jak wybór dań, który jest dostępny na Pyszne.pl – podsumowuje Susan O’Brien, VP Global Brand w Just Eat Takeaway.com, grupie, do której należy Pyszne.pl. – Niezależnie od tego, czy masz ochotę na ulubione dania na wynos, lunch, czy też potrzebujesz artykułów spożywczych, jesteśmy po to, aby dostarczyć to wszystko – i jeszcze więcej.

– Poprzednia odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział” spotkała się ze świetnym przyjęciem w Polsce, a w pewnym momencie był nawet niemałym hitem na TikToku. Liczymy, że piosenka Christiny i Latto będzie cieszyć się co najmniej tak samo dużym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo dumni z efektów tej współpracy, połączenie hip-hopu i opery świetnie oddaje różnorodność oferty Pyszne.pl, w której można znaleźć kuchnie z całego świata i dania na każdą okazję – dodaje Dorota Błażejewska, Head of Marketing Poland & Slovakia w Just Eat Takeaway.com.

Fot. Pyszne.pl
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat