W Polsce działania w TV, online, mediach społecznościowych i DOOH ruszyły z początkiem kwietnia. Fundamentem kampanii jest pokazanie unikalnego doświadczenia, jakie oferuje Airwaves. Guma zapewnia tak silne mentolowe uderzenie, że przez lata inspirowała konsumentów do tworzenia niezliczonych komentarzy i recenzji online, np. „Żucie @Airwaves to jak wzięcie najgłębszego oddechu ever” oraz „Żucie @Airwaves to jak odkrycie uśpionych supermocy”. Kampania przekształciła organiczny szum internetowy w podstawę kreatywnych, wizualnych metafor, podkreślając rolę lojalnych fanów marki, którym umożliwiono współtworzenie jej wizerunku.
– W nastawionym na szybkie tempo życia współczesnym świecie wszyscy doświadczamy momentów znużenia, w których potrzebujemy przełamania monotonii. Airwaves dostarcza, niepowtarzalne intensywne odświeżenie – orzeźwia zarówno oddech, jak i umysł. Nowa kampania „Daj się ponieść z Airwaves” uchwyciła to unikalne doświadczenie, czerpiąc inspirację bezpośrednio od konsumentów. W nowej kampanii marka przypomina wszystkim o sile Airwaves i jej wyrazistym, mentolowym uderzeniu – powiedziała Reka Toth, Senior Brand Manager GUM na Europę Centralną w Mars.
Kampania została stworzona przez T&P we współpracy z EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social. W jej ramach przygotowano serię spotów prezentujących poprzez surrealistyczne metafory wizualne doświadczenie produktu. Spoty są emitowane w TV, OLV i mediach społecznościowych (Tik Tok, Meta, Reddit). Kampania obejmuje również formaty DOOH oraz działania PR. Całość działań marketingowych potrwa do października.
Fot. Mars
Informacja prasowa