Dzień Mamy i Dzień Dziecka w Aldi

Klocki Lego, zestawy kreatywne, planszówki oraz moc kwiatów i słodkości.
Z okazji nadchodzącego Dnia Dziecka i Dnia Mamy sieć ALDI przygotowała szeroką ofertę prezentową. Klocki, zestawy kreatywne, gry planszowe to propozycje na upominki dla najmłodszych.

W tym roku sieć poszła krok dalej i wydaje także specjalną edycję gazetki edukacyjno-rozrywkowej dla dzieci, pt. „Zapraszamy do świata ekologii dla dzieci. Dla wszystkich mam w asortymencie sklepu od poniedziałku, 24 kwietnia znajduje się szeroki wybór kwiatów i czekoladek w promocyjnych cenach. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

Choć do Dnia Dziecka zostało jeszcze trochę czasu, warto już teraz pomyśleć o upominkach dla najmłodszych i nie czekać z zakupem do ostatniej chwili. Na tę okazję sieć ALDI przygotowała szeroką ofertę zabawek, z których każdy wybierze coś dla swojej pociechy.

Na szczególną uwagę zasługują popularne klocki Lego, od wielu lat cieszące się niesłabnącą popularnością zarówno wśród chłopców, jaki i dziewczynek. W ALDI w promocyjnej cenie można nabyć zestawy dla dużych i małych. Do wyboru Lego Duplo, Creator, Friends, Technic, City oraz Ninjago w cenie 39,99 zł za zestaw. Ofertę idealnie uzupełniają książki  serii Lego z zadaniami, komiksami oraz mini figurką w cenie 12,99 zł. Dla małych sportowców zainteresowanych piłką nożną ALDI przygotowało bramkę marki CRANE ze ścianką treningową w zestawie - wytrzymała rama metalowa, odporna na warunki atmosferyczne, z możliwością zamontowania ścianki z 5 otworami i systemem punktów do ćwiczenia celności, dostępna jest w cenie 179 zł do wyczerpania zapasów. Kolejną inspiracją są gry planszowe – doskonałe do wspólnej zabawy i zacieśniania rodzinnych więzi. W czasowej ofercie ALDI znajdą się planszówki marki HARSBO, m.in. Ryzyko Junior czy kultowe Monopoly Junior.

- Zabawki i akcesoria dla dzieci to nie wszystko, co sieć przygotowała dla najmłodszych. W sklepach ALDI od 1 czerwca dostępna będzie bezpłatna edycja specjalna gazetki pt. „Zapraszamy do świata ekologii dla dzieci”. Znajdą się w niej komiksy, zabawy, ciekawe propozycje DIY z opakowań po produktach oraz wiele innych edukacyjnych treści. – mówi Dominika Juszczyk, menadżer ds. Komunikacji i PR.

ALDI jako sieć odpowiedzialna społecznie stawia na edukację i budowanie świadomości ekologicznej już od najmłodszych lat. Połączenie rozrywki z edukacją to idealny sposób na realizację tych celów. Gazetka dostępna będzie także w wersji elektronicznej również od 1 czerwca na Dobre praktyki sieci sklepów ALDI.

26 maja ukochanym mamom składamy najserdeczniejsze życzenia. Kwiaty to najpopularniejszy wyraz miłości i wdzięczności, jaki można im podarować w tym dniu, dlatego ALDI przygotowało szeroki ich wybór. W ofercie znajdują się tulipany, ponadczasowe goździki i gerbery już od  9,99 zł za 10 sztuk. Klienci znajdą także róże 40 cm i 60 cm w bukietach po 12 sztuk. Uzupełnieniem kwiatów mogą być także słodkości – Merci, Raffaello, czy praliny czekoladowe marki Perfetto. Dla mam, które uwielbiają kawę idealny będzie zestaw kaw mielonych SATI 3x200 g w cenie 28,99 zł lub kawa mielona czy ziarnista Lavazza Qualità Oro 250g w cenie 14,99 zł.

Dzień Matki i Dzień Dziecka to jednak przede wszystkim wspólnie spędzany czas, dlatego sieć przygotowała również podstronę z pomysłami na zabawy z dziećmi oraz porady jak umilić dzień mamom. Wśród nich między innymi proste przepisy do wykonania przez tatusiów i dzieci. „Pewniakiem”, który podbije serca całych rodzin jest przepis na domowe lody borówkowo-bananowe, który można znaleźć w gazetce promocyjnej lub na Gazetki ALDI - zawsze aktualne oferty.

ALDI konsekwentnie buduje i urozmaica swój asortyment i prowadzi w swoich sklepach akcje tematyczne, w ramach których obyły się m.in. akcja „Azja od kuchni”, „Fetujemy w greckim stylu” czy „Polska na talerzu”. Dużą popularnością cieszyła się też akcja „Sentymentalne smaki lat 90”.Sieć nieustannie poszerza również swój asortyment spoza kategorii spożywczej, oferując klientom zarówno wysokiej jakości produkty marki własnej, jak i współpracując z wybranymi partnerami. Klienci szczególnie docenili kolekcję ubrań Łukasza Podolskiego, czy Angeliny Kirsch, a także ofertę płyt winylowych.

Fot. ALDI
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat