Kolejna odsłona kampanii „Głodny? Mniam to w Żabce!” pod hasłem „Głodny DobreGO?” zawiera szeroki wybór produktów marek własnych oznaczonych etykietą programu „Porcja DobreGO!”.
Wakacje w Polsce? Koniecznie z „Porcją DobreGO!”
Według badania przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną1, wyjazdy wakacyjne planuje aż 70% Polaków, prawie tyle samo – bo 66% respondentów – najdłuższy ze swoich wyjazdów spędzi w kraju. Najchętniej nad morzem (36% wskazań) i w górach (21%).
- Prosto i szybko może też znaczyć smacznie i różnorodnie, bez względu na to, czy przebywamy w pracy, czy na urlopie. Chcemy, aby nasze produkty oznaczone etykietą „Porcja DobreGO!” zachęcały klientów, by na co dzień sięgali po zróżnicowane i wartościowe posiłki, które o każdej porze dnia czekają na nich w najbliższej Żabce. W wakacyjnej odsłonie akcji „Głodny DobreGO?” – prócz produktów które są już dobrze znane naszym klientom – pojawiły się też nowości. Wybierając się na plażę czy do lasu na wycieczkę, warto sięgnąć po produkty z zieloną etykietą „Porcja DobreGO!”. Może to być sałatka, kanapka czy płynna przekąska np. Foodini – aby skompletować szybko i łatwo, śniadanie, pożywny letni lunch lub obiad – mówi Joanna Kasowska, dyrektor jakości i standardów zarządzania żywnością w Grupie Żabka.
Program „Porcja DobreGO!” to odpowiedź na potrzeby konsumentów, ich różne style życia, podejmowane aktywności oraz preferencje smakowe (w tym np. produkty roślinne, z wysoką zawartością błonnika czy białka). Produkty oznaczone etykietą „Porcją DobreGO!” posiadają bardzo dobry skład odżywczy, co potwierdza umieszczony na froncie opakowania międzynarodowy system znakowania żywności Nutri-Score „A”, „B” lub „C”. Charakteryzują się również tzw. czystą etykietą, co oznacza, że z ich składu wyeliminowano: konserwanty, polepszacze i wzmacniacze smaku, sztuczne barwniki, aromaty czy np. środki spulchniające. „Porcja DobreGO!” to jednocześnie zobowiązanie, mające na celu dbanie o jakość i dobre żywienie, realizowane pod hasłem: „Zrównoważone życie dla każdego i na co dzień” w Strategii Odpowiedzialności Grupy Żabka.
Na szlak, na plażę, w biurze i w domu
Aż do końca wakacji, na półkach sklepowych sieci Żabka pojawi się wiele nowych, smacznych i pożywnych dań gotowych oraz przekąsek w jeszcze atrakcyjniejszych cenach przy zakupach z aplikacją Żappka. Dla tych, którzy będą w podróży, lub pracują w domu bądź w biurze, Żabka poleca m.in.:
Oferta produktów oznaczonych etykietą „Porcja DobreGO!” dostępna jest we wszystkich sklepach Żabka w całej Polsce – także w ponad 140 sklepach sezonowych, zlokalizowanych w miejscowościach turystycznych.
Akcji promującej produkty z „Porcji DobreGO!” towarzyszy szeroka kampania komunikacyjna. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja H2O, ta sama agencja odpowiada również za realizację materiałów BTL. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media. Realizatorem spotów sponsorskich jest Studio Bites (reżyser Jakub Hajduk) oraz agencje: H20 i Gong.
Więcej o programie „Porcja DobreGO!” na stronie sieci Żabka.
1 Plany wakacyjne Polaków – sezon letni 2024, dostęp: https://www.pot.gov.pl/attachments/article/1804/Plany%20wakacyjne%20Polak%C3%B3w%202024.pdf
Fot. Żabka
Informacja prasowa