„SĄ SUCHE” – „SĄ KRUCHE” – „SĄ PALUSZKI” to kampanijne hasła klucze, dzięki którym marka wyjaśnia dlaczego kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków, to „Zdaniem wielu najlepsza mięsna przekąska na świecie”.
Nasza najbliższa kampania jest odpowiedzią na rosnący i dynamicznie zmieniający się na rynku trend convenience. Z badań, a także z naszych obserwacji wynika, że Konsumenci mają dziś coraz mniej czasu na konsumpcję. Nie chcą jednak rezygnować z jedzenia mięsa, ale poszukują produktu wygodnego i jednocześnie najlepszej jakości. Są otwarci na nowe smaki i formy, które w ich percepcji powinny ułatwiać im codzienne funkcjonowanie. Coraz częściej, szukając zdrowej i wygodnej przekąski mięsnej decydują się na zakup kabanosów. Dlatego też, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom oferujemy produkt, w nowej wygodnej formie pojedynczych paluszków oraz innowacyjnym na rynku mięsnym, stojącym opakowaniu ze struną, dzięki której łatwo go otworzyć i ponownie zamknąć. – mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.
Kampania tego produktu bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym, który w świadomości Klientów stał się już znakiem rozpoznawczym marki Tarczyński. Tym razem, w kolejnej odsłonie reklamy najdostojniejsza mieszkanka Królewskiego Dworu – Królowa Wielkiej Brytanii oraz strażnik Pałacu Buckingham, w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób, zachwycą się nową formą Kabanosów Exclusive Easy Paluszki.
Wiosenna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych, w Internecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży i szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.
Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie silne wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.
Fot. Tarczyński
Informacja prasowa