Kampania Head & Shoulders w rękach młodych filmowców

Konkurs filmowy marki Head & Shoulders rozstrzygnięty.
Head & Shoulders, jedna z marek Procter & Gamble zorganizowała konkurs filmowy, w którym zaprosiła młodych filmowców do nagrania własnej reklamy nawiązującej do kampanii #BoNieMam. Do zwycięzców trafił profesjonalny sprzęt filmowy o łącznej wartości 20 000 zł.

Właśnie rozstrzygnięty został konkurs filmowy marki Head & Shoulders, w którym uczestnicy, zainspirowani słynną reklamą marki z Marcinem Prokopem, mieli za zadanie realizację własnej wersji spotu z dowcipnym dialogiem: „Head & Shoulders? Nie wiedziałem, że masz łupież.” –  „Bo nie mam!”.

Każde z ponad 100 wideo przesłanych do konkursu wyróżniało się ogromną kreatywnością i niepowtarzalnym wykonaniem. Twórcy wykonali swoje nietuzinkowe prace korzystając z wielu technik filmowych oraz łącząc temat konkursu ze znanymi motywami filmowymi. W nadesłanych pracach pojawiły się nawiązania do takich produkcji jak: „Indiana Jones”,
„Mission Impossible”, serial „Wednesday” czy baśń „Śpiąca Królewna”.

Jednym z elementów zadania konkursowego była publikacja pracy konkursowej w mediach społecznościowych: Facebook, TikTok, Instagram, Youtube. Dzięki temu filmy zostały szybko przekazane do oceny publiczności, która nie szczędziła twórcom pochwał. Ostateczny werdykt w konkursie należał jednak do jury marki Head & Shoulders, które miało niełatwe zadanie wyłonienia zwycięzców.  

„Konkurs okazał się strzałem w dziesiątkę. Pokazał, że w Polsce tworzy wielu zdolnych filmowców, którzy zainspirowani dialogiem ze spotów telewizyjnych kampanii Head & Shoulders potrafią stworzyć niepowtarzalne filmowe dzieła sztuki. Jesteśmy ogromnie dumni ze wszystkich uczestników. Head & Shoulders, jedna z marek Procter & Gamble podąża z duchem czasów i wychodzi naprzeciw wyzwaniom nowoczesnej komunikacji. Kampania #BoNieMam pokazuje nowy, świeży i humorystyczny wizerunek Head & Shoulders.” – powiedział Jarosław Fibich, Brand Manager Head & Shoulders.

Nagrodę główną w konkursie otrzymał @grubegonieogarniesz z niezwykłym wideo inspirowanym kultowymi filmami o Indiana Jonesie, a wyróżnienia zdobyli @kacp_dsgn i @j_dzwonkowsky.

Nowa formuła Head & Shoulders Microbiome Balance
Kampania #BoNieMam wspiera wejście na polski rynek najnowszej, przełomowej formuły Head & Shoulders Microbiome Balance, która chroni i wzmacnia mikrobiom skóry głowy, gwarantując nawet do 100% skuteczności w zwalczaniu łupieżu i zapobieganiu jego nawrotom.* Formuła Microbiome Balance wzbogacona jest o kompleks aktywnych multiwitamin: B3, B5 i E, dzięki czemu wspiera i przywraca optymalny poziom nawilżenia skóry głowy. Buduje również naturalną ochronę dzięki zawartym antyoksydantom, podczas gdy składnik Piroctone Olamine zwalcza grzyby Mallassezia Globosa, by jeszcze bardziej wzmocnić zdrową i wolną od łupieżu skórę głowy.

Head and Shoulders

*widoczne oznaki łupieżu, przy regularnym stosowaniu

Fot. P&G
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat