L’Oréal Professionnel: HAIR SPACE

Relacja z największego wydarzenia fryzjerskiego tego roku.
W niedzielę, 6. kwietnia odbyło się największe fryzjerskie wydarzenie tego roku organizowane przez markę L’Oréal Professionnel – Hair Space. Warszawa stała się stolicą światowego fryzjerstwa goszcząc wyjątkowego gościa – Marlon’a Hawkins’a, który pokazał najnowsze techniki koloryzacji odnoszące się do aktualnych trendów. Część wieczorną uświetnił spektakularny pokaz fryzjerski z udziałem 16 artystów z Polski i Krajów Bałtyckich.

Produktową gwiazdą wydarzenia była nowa gama pielęgnacyjna – Vitamino Color Spectrum.

Profesjonalizm, który przekazujemy dalej
L’Oréal Professionnel to marka tworzona dla oraz we współpracy z fryzjerami – to właśnie ich potrzeby oraz opinia są dla marki najważniejsze. Wydarzenie zostało podzielone na dwie części – pierwszą dedykowaną fryzjerom i drugą, oficjalną, skupiającą się na pokazie fryzjerskim, który był również przeznaczony dla influencerów i mediów. Warsztat w formule Look&Learn, który rozpoczął wieczór, został poprowadzony przez globalnego artystę, Marlon’a Hawkins’a. Wicemistrz świata w Style & Colour Trophy oraz finalista Creative Head „Visionary”, wprowadził gości w najnowsze trendy oraz innowacje w branży. Nieco później uczestnicy mogli wysłuchać wykładu motywacyjnego dotyczącego biznesu fryzjerskiego poprowadzonego przez Wojciecha Herrę. Marka L’Oréal Professionnel skupia się przede wszystkim na ścisłej współpracy z fryzjerami, tworząc swoje produkty i technologie w oparciu o realne, codzienne potrzeby przy wykorzystaniu przełomowych innowacji.

Innowacje na rynku beauty
Marka L’Oréal Professionnel po raz kolejny pokazała, jak ważny jest dla niej rozwój pod kątem profesjonalizmu i innowacji. Przygotowana została specjalna strefa VIP, w której zaprezentowana została najnowsza gama produktów L’Oréal Professionnel – Vitamino Color Spectrum. Seria zawiera w sobie wcześniej niewykorzystywane połączenie składników – kwas ferulowy i 2.5% kwasu cytrynowego, które wnikają głęboko w strukturę włosa zachowując wielowymiarowy kolor z dnia koloryzacji, aż do 100 dni1. Składa się z 4-etapowej pielęgnacji stworzonej we współpracy z najlepszymi profesjonalistami z branży fryzjerskiej.

Wiedza i doświadczenia
W trakcie pokazu fryzjerskiego otwierającego wieczór, swoją wiedzę i umiejętności zaprezentował nie tylko gość specjalny – Marlon Hawkins, ale i zespół Master Artystów marki L’Oréal Professionnel, w którego skład wchodzą: Jacek Rybacki, Jadwiga Bugaj, Marlena Błasik, Tomasz Stuglik, Tomasz Marut, Arkadiusz Bereś, Agnieszka Kawa, Sławomir Suder, Lokalni Artyści (Martyna Bieniek, Daniel Stolarski, Oksana Kubiliené, Renāte Košanska) oraz Piotr Hull z Młodymi Talentami (Szymon Cyndera, Alex Kubacka, Anna Mika), którym marka L’Oréal Professionnel pomaga w rozwoju. Dwie części artystyczne zostały wyreżyserowane przez Macieja Majznera, choreografa pokazów mody i była dowodem na siłę i magię sceny fryzjerskiej, która inspiruje do eksperymentowania i wyrażania siebie poprzez stylizację włosów. Jeden z aktów został zaprojektowany i wyreżyserowany przez Piotra Hulla, który przedstawił własną interpretację marki wraz z młodymi talentami. HairSpace to niezapomniane wydarzenie, które po raz kolejny pokazało, że fryzjerstwo to nie tylko zawód, ale prawdziwa sztuka.

1 Test instrumentalny po zastosowaniu pełnej gamy Vitamino Color Spectrum.

Fot. L’Oréal Professionnel
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat