Lody stworzone przez AI

AI w handlu: lody stworzone przez sztuczną inteligencję w zamrażarce Lidla
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje coraz więcej obszarów: zarówno w życiu, jak i biznesie. Nic dziwnego – zdolność tworzenia unikalnych, innowacyjnych koncepcji, to ogromny atut AI! Po siłę zaawansowanej technologii sięgnęła rodzinna firma Willisch z Wągrowca, która przy pomocy sztucznej inteligencji stworzyła nowy smak lodów specjalnie dla Lidl Polska. Gdzie i do kiedy można kupić Popcornium Karmelotron?

Handel zna się ze sztuczną inteligencją nie od dziś. Technologia pomaga detalistom m.in. w analizie danych i zarządzaniu zapasami: prognozowaniu popytu, planowaniu cen i promocji czy dostosowywaniu strategii biznesowych do sytuacji na rynku. Wraz z rozwojem narzędzi opartych o sztuczną inteligencję, rosną jednak jej kompetencje i zmienia się rola.

Jak mogłyby smakować lody przyszłości? Na to pytanie postanowiła znaleźć odpowiedź polska firma Willisch, producent ręcznie robionych lodów, dostępnych na co dzień w sklepach Lidl. Właściciele marki wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia nowego smaku. Tak powstało Popcornium Karmelotron – niezwykłe połączenie słonego popcornu i bogatego karmelu. Pomysłem AI były również nazwa, projekty graficzne oraz treści marketingowe. Tak wszechstronne zastosowanie sztucznej inteligencji przy wprowadzaniu nowego produktu to pierwszy taki przypadek w polskiej branży spożywczej (w szczególności w kategorii lodów rzemieślniczych). Już teraz jednak wiadomo, że zaawansowana technologia odmieni sposób, w jaki projektowane są produkty i w jaki podchodzimy do marketingu.

Jeśli chcesz sprawdzić, jakie lody lubi sztuczna inteligencja, warto się spieszyć. Popcornium Karmelotron znajdziesz do soboty, 12 sierpnia, w sklepach Lidla w całej Polsce (chyba że zostaną wykupione wcześniej). Dostępne są w aż 4 wariantach opakowań, przygotowanych na bazie futurystycznych grafik. Jedno z nich przedstawia niezwykłe portrety przedstawicieli firmy Willisch, zainspirowane postaciami z różnych filmowych uniwersów.

- Firma Willisch nie przestaje nas pozytywnie zaskakiwać. Rogale świętomarcińskie, sylwestrowe drinki, mleczko w tubce czy nadziewane pączki z okazji tłustego czwartku – to wybrane smaki lodów, które tylko od ubiegłego roku pojawiły się w zamrażarkach Lidla. Doceniamy tę pomysłowość i wspieramy właścicieli firmy w rozwijaniu innowacyjnych koncepcji. Obecny smak, Popcornium Karmelotron, zaprojektowany przez sztuczną inteligencję, cieszy się ogromną popularnością. To nie tylko nowość na rynku, ale przede wszystkim pyszne połączenie. Współpraca z tak kreatywnymi ludźmi – a przy tym rodzinną, polską firmą – to dla nas powód do dumy. Nie możemy się doczekać kolejnych niespodzianek ze strony Willisch – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

Willisch to rodzinna firma z Wągrowca (woj. wielkopolskie), która od 1983 roku produkuje ręcznie robione lody. W ofercie znajduje się ponad 200 smaków. Wybranych z nich, w limitowanych ofertach, można szukać w sklepach Lidla.

Fot. Lidl Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat