LoveBrands Group i marka KUPIEC chrupią razem, naturalnie!

Podpłomyki od marki Kupiec.
We wrześniu 2025 r. ruszyła nowa kampania marketingowa promująca Podpłomyki marki KUPIEC, czyli lidera tej prężnie rozwijającej się w Polsce kategorii. Za strategię dla tej kampanii oraz za jej egzekucję w obszarze kreacji, digital marketingu i influencer marketingu ponownie odpowiada agencja LoveBrands Group.

Nowe hasło „Na chill, na smak…naturalnie!” promuje 2 nowe linie Podpłomyków: na słodko i na wytrawnie, a w ramach tych linii 5 nowych smaków: Truskawka & Śmietanka, Mango, Zielona Cebulka, Pizza oraz Chilli & Lime.

Podpłomyki z nowych dwóch linii od marki KUPIEC to pod wieloma względami przekąska idealna: oferując chrupkość i wyraziste smaki, które tak lubią konsumenci, ma jednocześnie bardzo dobry skład: bez oleju palmowego i konserwantów a za to z błonnikiem i niższą, niż w wielu innych chrupkich przekąskach zawartością kalorii.

Zadaniem agencji LoveBrands Group było stworzenie strategii komunikacji, która wypromuje nowe smaki i pokaże, że Podpłomyki Kupiec to naturalna alternatywa dla chipsów czy paluszków, a samo chrupanie – zgodnie z badaniami – działa jak naturalny sposób na redukcję stresu. Na tej idei, pod hasłem „Na chill, na smak…naturalnie!”, zbudowano całą kampanię, łącząc influencer marketing z działaniami digital.

Nowe Podpłomyki Kupiec
Do 100 nano- i mikroinfluencerów trafiły kreatywne paczki z produktami, koszulkami z hasłem „Wytrawny słodziak, naturalnie!” i brelokami w kształcie podpłomyka. Relacje twórców na Instagramie i TikToku pokazały, że sięgnięcie po Podpłomyka w stresującej sytuacji naprawdę potrafi rozluźnić.

W digitalu LoveBrands Group postawiła na interaktywność – slidery („Słodko czy wytrawnie?”), quiz „Który smak opisuje Cię najlepiej?” i natywne formaty reklamowe, które angażowały użytkowników i kierowały ich prosto do sklepu online. Kampanię uzupełnia 15-sekundowy spot wideo wyprodukowany przez markę Kupiec.

– Chcieliśmy wyjść poza standardową komunikację produktową i pokazać, że chrupanie może być stylem bycia – lekkim, naturalnym i zabawnym. Dlatego postawiliśmy na kreatywne formaty i storytelling, które budują emocjonalną więź z konsumentami. Efekt? Kupiec zyskał świeży wizerunek, a jego przekąski stały się bohaterem codziennych, małych przyjemności  - tłumaczy Ewelina Pawłowska, Client Service Director w LoveBrands Group.

Kampania „Na chill, na smak…naturalnie!” to kolejny przykład, jak LoveBrands Group łączy strategię z kreatywnością, tworząc angażujące doświadczenia konsumenckie i wspierając marki w budowaniu przewagi rynkowej. Innowacyjne działania marketingowe i ulepszona formuła stawiają markę Kupiec w roli lidera, który słucha swoich konsumentów i odpowiada na ich zmieniające się potrzeby.

Fot. Kupiec
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat