Magda Gessler jest na TAK w Dolinie Dobra!

Wielkanocne przysmaki z Doliny Dobra.
Po dwóch owocnych akcjach influencerskich oraz udanych przepisach bożonarodzeniowych wspólnie z Magdą Gessler, marka Dolina Dobra celebruje tę relację oddając się w ręce Pierwszej Damy Polskich Kulinariów! W planach m.in. przejęcie social mediów, świąteczna kampania zasięgowa, wspólne akcje z Gospodarzem Doliny Dobra i dedykowane przepisy dla Klientów!

Współpracę na większą skalę rozpoczęła akcja przejęcia przez Magdę Gessler social mediów Doliny Dobra oraz wspólne działania w jej własnych kanałach digitalowych. Kulinarna rewolucjonistka znana z ciętej riposty, jest tak zachwycona Doliną Dobra, że tu zawsze jest na Tak. Ich wspólne działania już wzbudzają dyskusje i wprawią w zdumienie internautów, bo gdy Magda jest na TAK, to trudno się z nią nie zgodzić!

Wielkanoc w gwiazdorskim stylu
Działania z ekspertką kulinarną są częścią wspólnej kampanii Wielkanocnej, która jest kontynuacją działań w ramach ubiegłorocznej platformy komunikacyjnej ŚniadaTAK. W tym roku w kilku odsłonach główny bohater marki Gospodarz będzie witał i gościł Magdę Gessler, która z impetem i należnym jej blaskiem wkracza do Doliny Dobra. Pierwsza odsłona skupia się na emocjach i radości poznania się kultowych bohaterów – znanej w całej Polsce najpopularniejszej, polskiej restauratorki i autorytetu kulinarnego Magdy Gessler oraz Gospodarza z Doliny Dobra, twarzy marki i ambasadora modelu „od pola do stołu”.   W kolejnych Gospodarz i Magda będą wspólnie szykowali i celebrowali Wielkanocne ŚniadaTAK.

Gotuj według receptur Magdy Gessler
A to nie koniec niespodzianek! Dodatkowo dla wybranych produktów Magda Gessler opracuje dedykowane przepisy, które będą dostępne po zeskanowaniu kodu QR stickerowanego na opakowaniach wybranych produktów. W akcji uczestniczą wielkanocne klasyki: kiełbasa biała 100% i kiełbaski białe Śniadaniowe oraz filet ze schabu i mięso mielone z szynki. Mamy nadzieję, ze inspiracje Pani Magdy wniosą nowy smak na Polskie stoły w te święta.

Tam, gdzie kampania smakuje najlepiej
Kampania realizowana będzie głównie w przestrzeni digitalowej, z naciskiem na social media i działania influencerskie. Szeroki zasięg zapewnią dniówki, displaye oraz video w internecie, w które marka inwestuje najmocniej. Silnym i zauważalnym punktem kampanii będzie również outdoor, a w nim 587 nośników Citilight i ponad 6000 bankomatów niedaleko sieci dystrybucji marki. Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Freundschaft. Projektowanie materiałów na opakowania zrealizowala agencja 4/4. Za działania influencer marketingowe i social media odpowiada MullenLowe Warsaw. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Mediahub, a działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

Fot. Dolina Dobra
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat