Marka GARDEN GOURMET przedstawia nową identyfikację wizualną

Marka GARDEN GOURMET zachęca do wyboru roślinnych alternatyw dla mięsa pod hasłem „Zmień smak na dobre!”
Intensywne kolory, nowoczesne logo, nowy wygląd opakowań – to tylko część zmian, które prezentuje GARDEN GOURMET, marka oferująca roślinne alternatywy dla mięsa. GARDEN GOURMET zmienia identyfikację wizualną i zachęca konsumentów do wyboru produktów bezmięsnych jako głównych składników posiłków.

Marka GARDEN GOURMET, której historia sięga już ponad 30 lat wstecz, zapewnia miłośnikom kuchni bezmięsnej dostęp do wegetariańskich i wegańskich produktów, idealnych do przygotowania pysznego obiadu. W tym roku konsumenci mogą zobaczyć swoje ulubione alternatywy dla mięsa w odświeżonej odsłonie – marka przedstawia nową identyfikację wizualną, która jest już widoczna na opakowaniach produktów dostępnych w sprzedaży.

Metamorfoza identyfikacji wizualnej GARDEN GOURMET obejmuje m.in. zmiany w kolorystyce – wyróżniającej się odcieniami soczystej zieleni, inspirowanej rośliną soi – oraz logo, w którym pojawiła się nowa czcionka, jednakowa wielkość liter oraz ikona widelca z liśćmi, nawiązująca do posiłków roślinnych. Opakowania zyskały nowy wygląd także dzięki inspirującym zdjęciom potraw, które można przygotować z wykorzystaniem produktów, co dodatkowo zachęca do wyboru roślinnej alternatywy dla mięsa GARDEN GOURMET i wyróżnia ją na półce.

- Misją marki GARDEN GOURMET jest przedstawienie konsumentom produktów roślinnych i ich wielostronnych zalet. Poprzez atrakcyjny wygląd opakowań, wykorzystujący nowoczesny design i nawiązujący do roślinnych potraw, a także hasło „Zmień smak na dobre!”, towarzyszące kampanii, chcemy zachęcić do spróbowania pysznych, wegetariańskich i wegańskich produktów, a także podkreślić znaczenie diety planetarnej dla zdrowia i środowiska – mówi Aleksandra Środa, Brand Business Lead GARDEN GOURMET Food CEE, Nestlé.

W portfolio GARDEN GOURMET znajdują się produkty wegetariańskie i wegańskie, które są pyszną, roślinną alternatywą dla mięsnego posiłku. Idealnie sprawdzą się jako propozycja dla fleksitarian, którzy chcą ograniczyć spożywanie mięsa i cieszyć się doskonałym smakiem. Fani kuchni roślinnej, weganie i wegetarianie, mogą natomiast urozmaicić swój jadłospis i poznać kolejne pomysły na pyszne potrawy. Produkty z odświeżoną identyfikacją wizualną są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Konsumenci mogą poznać nową szatę graficzną marki również dzięki kampanii digital, która rozpoczęła się w lipcu br.

Fot. Nestlé
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat