Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się w Polsce i na świecie rosnącym zainteresowaniem konsumentów. Dlatego po sukcesie wprowadzonej w roku 2020 linii Almette bez laktozy w standardowym skopku, marka zdecydowała o wypuszczeniu na rynek formatu mini.
Almette śmietankowy bez laktozy to przepyszny serek z najwyższej jakości polskiego mleka, pochodzącego z najczystszych rejonów Polski. Jest delikatny, lekki i puszysty. Stworzony z naturalnych składników, bez zbędnych dodatków, zachwyca puszystą konsystencją i świeżym zapachem. To idealny wybór dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych, ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie. Wiele osób nadal uważa, że gdy z produktu coś zostanie usunięte, zmienią się jego walory smakowe i zapachowe. Tymczasem obecność laktozy – lub w tym wypadku jej brak – nie ma absolutnie żadnego wpływu na doznania, a co za tym idzie przyjemność ze spożywania lubianego dotychczas nabiału” – tłumaczy Jacek Wyrzykiewicz, PR & Services Manager Hochland Polska. I dodaje: „Liczymy, że nowy wariant MINI Almette śmietankowy bez laktozy znajdzie szybko swoje miejsce na półce. Opakowanie mini oferuje bardzo dużą wygodę i możliwość jedzenia serka w mniejszych porcjach, przez co jest chętnie wybierane przez mniejsze gospodarstwa domowe. Dzięki temu mamy szansę pozyskać dla marki Almette zupełnie nowych konsumentów”.
Wprowadzając nowy wariant w formacie mini, marka jednocześnie odświeża opakowania dotychczasowych propozycji MINI Almette, czyli śmietankowego i z ziołami. Atrakcyjne grafiki inspirują i podpowiadają, jak wykorzystać serki, np. w duecie ze snackami czy warzywami.
Fot. Almette
Informacja prasowa