Nowe parówki premium

Ruszyła kolejna kampania reklamowa nowych parówek premium marki Tarczyński.
Firma Tarczyński producent najwyższej jakości wędlin, 11.01.2019 powrócił z silną kampanią telewizyjną promującą NOWĄ JAKOŚĆ parówek oraz nowy produkt – PARÓWKI Z FILETA Z INDYKA.

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób - charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla atrybuty produktów.

Głównym komunikatem kampanii jest promocja nowych parówek Z FILETA Z INDYKA, mających 90% mięsności oraz  NOWA JAKOŚĆ parówek, pozbawionych GLUTAMINIANU, GLUTENU, BARWNIKÓW i FOSFORANÓW.

„Celem marki Tarczyński jest konsekwentne budowanie kategorii parówek Premium. Dlatego też nieustannie dopasowujemy nasze wyroby do oczekiwań konsumentów oraz zmieniających się uwarunkowań rynkowych.” mówi Tomasz Tarczyński Dyrektor Działu Marketingu Tarczyński SA.

Zimowa kampania jest obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Intrenecie i materiałach POS. Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie wsparcie trade marketingowe, skupiające się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Fot. Tarczyński
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat