Peja tatuuje się w kampanii Pyszne.pl

Peja zachęca do sięgania po dania wegańskie.
Trwa Veganuary - ogólnoświatowa inicjatywa zachęcająca do próbowania wegańskiego jedzenia w styczniu. W 2021 roku wyzwanie podjęło ponad pół miliona osób. W 2022 na zaproszenie Pyszne.pl w akcję włączył się raper Peja, stając na czele VeGangu, do którego przystępują także Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona, łamiąc najczęściej występujące stereotypy dotyczące jedzenia wegańskiego.

Nieodpowiednie dla twardzieli, bez smaku, monotonne, trudne w przygotowaniu i mało sycące? Te stereotypy dotyczące roślinnej kuchni przełamuje Pyszne.pl, łącząc siły z rozpoznawalnymi postaciami polskiego show biznesu.

Raper Peja właśnie opublikował na swoim Instagramie wideo relacjonujące jego wizytę w salonie tatuażu. Na jego plecach pojawił się symbol noża, na które nabite jest… awokado. To znak wsparcia dla inicjatywy Veganuary. Raper przekonuje do częstszego wybierania dań wegańskich. Jako pierwszego zaprasza do wspólnego bezmięsnego posiłku swojego tatuażystę. Bad boys wybrali z tej okazji coś w sam raz na pierwsze doświadczenie z kuchnią całkowicie bezmięsną -  autorskiego Nacho VeGang z roślinnym burgerem, dostępnego w restauracjach Pasibus, tylko na Pyszne.pl i wyłącznie w styczniu.

“Jako zdeklarowany mięsożerca zawsze podchodziłem do weganizmu z pewnym dystansem. Jednak jako osoba otwarta na nowe coraz częściej sięgam po takie jedzenie z uwagi na zdrowie, ale także z ciekawości nowych smaków. A że w wielu przypadkach jest ono dosłownie pyszne, naturalne jest, że traktuję jedzenie wegańskie jako regularne uzupełnienie właściwej diety. Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale spróbować takiego burgera, koreańskiego tofu czy buddha bowl z falafelem powinien każdy” - stwierdza raper.

Swoje sposoby na smaczne, różnorodne, łatwe i sycące jedzenie wegańskie ujawnią także: Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona. Osoby pochodzące z tak różnych światów łączy jedno - zamiłowanie do kuchni roślinnej. Dlatego też w styczniu każda z nich pokaże na swoim Instagramie tatuaż podobny do tego, który sprawił sobie Peja, wzmacniając przekaz zachęcający do wybierania dań wegańskich.

Użytkownicy Pyszne.pl zamówili w 2021 roku o 49% więcej dań wegetariańskich i wegańskich niż w roku poprzednim. Jak wskazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie serwisu, już 63% Polaków sięga po dania wegańskie. Sympatię do kuchni roślinnej deklaruje też coraz więcej rodzimych i zagranicznych celebrytów.

“Grono ambasadorów marki, tzw. VeGang ramie w ramie z najciekawszymi konceptami gastronomicznym przez kolejne tygodnie stycznia będzie przełamywał najpopularniejsze stereotypy i próbował dań wegańskich. Zachęcamy wszystkich do próbowania roślinnych burgerów, pizz, a także dań kuchni polskiej, korzystając z filtra “wegańska” na naszej stronie i w aplikacji. Nie pozostaje powiedzieć nic innego, jak Smacznego!” - dodaje Brand Manager Pyszne.pl, Katarzyna Makowska.

Fot. Pyszne.pl
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat