„Smaczne i kropka”

Właśnie ruszyła nowa kampania marki Pudliszki, która pokazuje, co tak naprawdę liczy się w naszych codziennym gotowaniu
Pudliszki, marka uwielbianych w Polsce od pokoleń ketchupów, sosów i passaty pomidorowej, w nowej kampanii 360 przekonuje, że w prawdziwym życiu, gotowaniu i jedzeniu najważniejszy jest smak.

Spoty pod hasłem “Pudliszki. Smaczne i kropka” od 9 października można zobaczyć w telewizji, VOD, YouTube i w mediach społecznościowych. Kampania powstała w oparciu o nowe pozycjonowanie marki, wypracowane przez kierowany przez Annę Tarasiuk zespół marketingu Brand Build Pudliszki i pracownię koncepcyjną ONE ELEVEN. Platforma kreatywna została przygotowane wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT. W rolę narratora - kulinarnego tradycjonalisty, który daje się uwieść gotowaniu spaghetti "a'la polognese" wcielił się ceniony polski aktor, Jan Frycz.

I tak najważniejszy jest smak
Kampania Pudliszki odczarowuje współczesne, stereotypowe myślenie o jedzeniu. Tym razem w spotach odbiorca nie zobaczy aktorów podporządkowanych kanonom znanym z reklam. Tu przedstawieni są zwykli ludzie, których łączy miłość do jedzenia. Na stole bohaterów znajduje się wykonana z najlepszych pomidorów passata marki Pudliszki, która podkręci smak codziennych dań.

– Prawdziwe jedzenie wcale nie musi wyglądać perfekcyjnie, jak na Instagramowych zdjęciach. W naszej kampanii “Pudliszki. Smaczne i kropka” przypominamy, że jedzenie nie jest na pokaz. Jest dla ludzi, takich jak my, z codziennością, która nie jest wystylizowana i sztuczna, z nieidealnym domem. Nieważne, czy ortodoksyjnie podążasz za przepisem, czy gotujesz po swojemu, ponieważ najbardziej liczy się smak. Bo tego, co wykonane z dobrej jakości produktów i z miłości do jedzenia po prostu nie da się zapomnieć – mówi Marta Adamczewska-Boksa, Brand Manager.

W nowym pozycjonowaniu marka przeciwstawia się sztuczności i pokazuje nowe podejście oparte na autentyczności, prawdziwych ludziach i ich własnych sposobach gotowania oraz jedzenia posiłków.

– Pudliszki to istniejąca od ponad 100 lat jedna z ulubionych marek Polaków. Pracując nad nowym pozycjonowaniem i platformą komunikacji chcieliśmy zaadresować ewoluujące potrzeby naszych konsumentów w dynamicznie zmieniającym się świecie. Nasza tradycja i pasja do doskonałego smaku pozostają niezmienne, ale teraz zapraszamy również do odkrywania świeżego i nowoczesnego oblicza marki Pudliszki. Wierzymy, że najważniejszy dla naszych konsumentów jest najlepszy smak prawdziwego jedzenia, bez niepotrzebnych dodatków. Po prostu - smaczne i kropka – dodaje Anna Tarasiuk, Head of Growth.

Kampania w Internecie i telewizji
Kampania obejmuje formaty statyczne i video, które będzie emitowane w telewizji, na platformie VOD, na kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych. Spoty będzie można zobaczyć od 9 października. Komunikacja wokół kampanii będzie prowadzona na Facebooku i Instagramie.

Nowe pozycjonowanie zostało wypracowane przez kierowany przez Annę Tarasiuk zespół marketingu Brand Build Pudliszki oraz pracownię koncepcyjną ONE ELEVEN. Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za platformę kreatywną oraz realizację kampanii. Za produkcją spotu w reżyserii Macieja Kowalczuka, z udziałem Jana Frycza w roli narratora, stoi Film Produkcja. Muzykę skomponował Qba Janicki według koncepcji muzycznej MassiveMusic. Media zakupił Carat.

Fot. Pudliszki
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat