Spoty pod hasłem “Pudliszki. Smaczne i kropka” od 9 października można zobaczyć w telewizji, VOD, YouTube i w mediach społecznościowych. Kampania powstała w oparciu o nowe pozycjonowanie marki, wypracowane przez kierowany przez Annę Tarasiuk zespół marketingu Brand Build Pudliszki i pracownię koncepcyjną ONE ELEVEN. Platforma kreatywna została przygotowane wraz z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT. W rolę narratora - kulinarnego tradycjonalisty, który daje się uwieść gotowaniu spaghetti "a'la polognese" wcielił się ceniony polski aktor, Jan Frycz.
I tak najważniejszy jest smak
Kampania Pudliszki odczarowuje współczesne, stereotypowe myślenie o jedzeniu. Tym razem w spotach odbiorca nie zobaczy aktorów podporządkowanych kanonom znanym z reklam. Tu przedstawieni są zwykli ludzie, których łączy miłość do jedzenia. Na stole bohaterów znajduje się wykonana z najlepszych pomidorów passata marki Pudliszki, która podkręci smak codziennych dań.
– Prawdziwe jedzenie wcale nie musi wyglądać perfekcyjnie, jak na Instagramowych zdjęciach. W naszej kampanii “Pudliszki. Smaczne i kropka” przypominamy, że jedzenie nie jest na pokaz. Jest dla ludzi, takich jak my, z codziennością, która nie jest wystylizowana i sztuczna, z nieidealnym domem. Nieważne, czy ortodoksyjnie podążasz za przepisem, czy gotujesz po swojemu, ponieważ najbardziej liczy się smak. Bo tego, co wykonane z dobrej jakości produktów i z miłości do jedzenia po prostu nie da się zapomnieć – mówi Marta Adamczewska-Boksa, Brand Manager.
W nowym pozycjonowaniu marka przeciwstawia się sztuczności i pokazuje nowe podejście oparte na autentyczności, prawdziwych ludziach i ich własnych sposobach gotowania oraz jedzenia posiłków.
– Pudliszki to istniejąca od ponad 100 lat jedna z ulubionych marek Polaków. Pracując nad nowym pozycjonowaniem i platformą komunikacji chcieliśmy zaadresować ewoluujące potrzeby naszych konsumentów w dynamicznie zmieniającym się świecie. Nasza tradycja i pasja do doskonałego smaku pozostają niezmienne, ale teraz zapraszamy również do odkrywania świeżego i nowoczesnego oblicza marki Pudliszki. Wierzymy, że najważniejszy dla naszych konsumentów jest najlepszy smak prawdziwego jedzenia, bez niepotrzebnych dodatków. Po prostu - smaczne i kropka – dodaje Anna Tarasiuk, Head of Growth.
Kampania w Internecie i telewizji
Kampania obejmuje formaty statyczne i video, które będzie emitowane w telewizji, na platformie VOD, na kanale YouTube oraz w mediach społecznościowych. Spoty będzie można zobaczyć od 9 października. Komunikacja wokół kampanii będzie prowadzona na Facebooku i Instagramie.
Nowe pozycjonowanie zostało wypracowane przez kierowany przez Annę Tarasiuk zespół marketingu Brand Build Pudliszki oraz pracownię koncepcyjną ONE ELEVEN. Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za platformę kreatywną oraz realizację kampanii. Za produkcją spotu w reżyserii Macieja Kowalczuka, z udziałem Jana Frycza w roli narratora, stoi Film Produkcja. Muzykę skomponował Qba Janicki według koncepcji muzycznej MassiveMusic. Media zakupił Carat.
Fot. Pudliszki
Informacja prasowa