Premiera czwartej edycji Diablo jest nie lada gratką dla entuzjastów gry, a KFC stworzyło doskonałą okazję, aby uczcić ten czas w wyjątkowy sposób. Akcja restauracji ze specjalnie stworzonym dla graczy zestawem i nagrodami do nowej, wyczekiwanej odsłony Diablo cieszy się ogromną popularnością wśród jej wielbicieli. Pasjonaci emocjonujących rozgrywek już korzystają z unikatowej skórki na broń, którą dostali w prezencie do zestawu Hot Wings Box w pierwszym tygodniu trwania akcji.
Dzięki współpracy KFC z Blizzard Entertainment, Inc. polscy gracze, oprócz farmienia, uzyskali dodatkową opcję zdobywania kolejnych itemów w grze Diablo IV. Zamawiając w KFC zestaw Hot Wings Box zawierający specjalne zdrapki z kodami do gry można cieszyć się nie tylko pysznym kurczakiem, ale jeszcze ciekawszą rozgrywką w grze. Co tydzień we wtorek, w zestawie składającym się z 10 chrupiących skrzydełek Hot Wings, dużych frytek i Wielkiej Dolewki, czeka nowa niespodzianka.
Do zdobycia pozostały jeszcze cztery rodzaje skórek do broni:
Do akcji zbierania kodów ze zdrapek w KFC można dołączyć w każdej chwili i zgarnąć kolejne z czterech pozostałych skinów. Już od dziś do odebrania jest kod na Thrumming Axle. Oferta dostępna jest od 27 czerwca i potrwa jeszcze przez kolejne 4 tygodnie, a kody będą ważne do 7 sierpnia.
O duecie KFC x Diablo IV jest tak głośno, że w miniony weekend sama Lilith opuściła swój świat, aby zamówić Hot Wings Box w restauracjach w Warszawie i we Wrocławiu. Fani Diablo IV, fantastyki i cosplay’u odważyli się spotkać z kultową postacią, porozmawiać i zrobić pamiątkowe zdjęcia.
Dodatkowo, na Facebooku KFC trwa konkurs, w którym do wygrania jest najbardziej wyczekiwana gra tego lata - Diablo IV. Trzeba się spieszyć, ponieważ konkurs trwa tylko do 4 lipca włącznie. Aby wziąć w nim udział, w komentarzu pod postem konkursowym należy odpowiedzieć na pytanie „Jakie byłoby pierwsze zdanie Lilith wchodzącej do restauracji KFC?”. Do wygrania jest aż 25 kodów na PlayStation, PC i na Xboxa. Zwycięzców poznamy już 7 lipca. To jednak nie koniec niespodzianek, warto więc obserwować KFC na social mediach, aby na bieżąco sprawdzać specjalne atrakcje i konkursy organizowane przez markę.
Fot. KFC
Informacja prasowa