Super Combo w Maku

Nowy wariant do wyboru!
Niech rzuci kamieniem ten, kto jeszcze nie stworzył w Maku własnej wersji Super Combo. Średnie frytki, średni napój a do tego Cheeseburger i Hamburger? A może zestaw z Jalapeño Burger i Chikker® lub kombinacja Red Chikker® i Cheeseburger? Połączeń jest naprawdę wiele a od dzisiaj... jest ich jeszcze więcej, bo goście McDonald’s® mogą do zestawu z wybranym burgerem dodać McNuggets®!

Co by tu wybrać... i to dwa razy! Fani chrupiącego kurczaka i soczystej wołowiny od ponad roku zadają sobie to pytanie, kiedy w ofercie McDonald's pojawiło się Super Combo. To zestaw, którego nieodłącznym elementem są średnie frytki i średni napój oraz dwa ulubione burgery spośród: Cheeseburger, Hamburger, Jalapeño Burger, Chikker® i Red Chikker®. Czas jednak na nowe połączenia! Od dziś do gry wkracza również największy hit z oferty McDonald's - 4 McNuggets®, czyli wyśmienite kawałki mięsa kurczaka w złocistej, chrupiącej panierce.

Rozszerzeniu oferty Super Combo towarzyszy kampania, w ramach której zaplanowano emisję spotu w telewizji, kinie i na platformach VOD. Uzupełnieniem są szerokie działania marketingowe obejmujące radio, digital, reklamę OOH. Za strategię oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.  

Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat