Tygryski GOLD

Nowa kategoria produktów dla młodszych i… starszych!
TBM Sp. z o. o. to polska firma specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości słonych i słodkich przekąsek. Od 30 lat poszukuje innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym jest w stanie sprostać wymaganiom nie tylko najmłodszych konsumentów, ale również odpowiedzieć na potrzeby osób starszych. Rozszerzenie asortymentu marki Tygryski o linię GOLD to nie tylko ukłon w stronę seniorów, ale stworzenie całkowicie nowej kategorii produktów, jakiej na rynku jeszcze nie było.

Chrupki kukurydziane Tygryski – idealne dla małych i dużych, młodszych i starszych – nie bez powodu są numerem 1 wśród najchętniej kupowanych naturalnych przekąsek bez glutenu i dodatku cukru*. Pozycja lidera zobowiązuje do stałej obserwacji rynku, wyciągania wniosków i ciągłego rozwoju w zgodzie z aktualnymi trendami. Do tej pory Tygryski były produktami skierowanymi w głównej mierze do dzieci, ale po rozszerzeniu asortymentu o linię GOLD, marka chce docierać również do osób starszych. Co więcej Tygryski GOLD zdobyły uznanie nie tylko wśród mniejszych pociech i dziadków, ale również Influencerów! To właśnie one zostały nagrodzone w plebiscycie Influencer’s Top 2023 i otrzymały wyróżnienie w kategorii przekąski dla dzieci i młodzieży.

Nowa grupa docelowa – seniorzy
Marka Tygryski doskonale wie, że seniorzy to osoby wyjątkowe, których roli w naszym życiu nie sposób przecenić. Warto pamiętać o ich potrzebach i myśleć w sposób szczególny nie tylko w październiku, który jest Miesiącem Seniorów. Osoby starsze stanowią pokaźną grupę konsumencką, ponieważ jak pokazują badania, na jedno dziecko poniżej 6. r. ż. przypadają aż 3 osoby 60+. Nie bez przyczyny mówi się o nich Silver Tsunami – są aktywni fizycznie, ciekawi świata i chcą cieszyć się „trzecią młodością”. Mają chęci i siły, aby opiekować się wnukami i podczas gry rodzice dbają o zapewnienie dzieciom niezbędnych, a także podstawowych artykułów, to babcie i dziadkowie, uwielbiają je rozpieszczać. Zwracając uwagę na nawyki zakupowe starszych konsumentów, TBM stworzył całkowicie nową kategorię produktów, jakiej na rynku jeszcze nie było!

Tygryski GOLD to bez wątpienia produkt odkrywczy i doskonale wypełniający rynkową niszę – prawdziwy ulubieniec dzieci, dziadków, a teraz również Influencerów. Ale dlaczego tak dobrze spełniają oczekiwania konsumentów? Ponieważ zostały opracowane we współpracy z nimi. To również nie przypadek, że Tygryski GOLD dostępne są w trzech różnych smakach, bo do wyboru mamy solony karmel, paprykowy i serowy. Te warianty zostały wyłonione w ślepych testach z pomocą seniorów z Uniwersytetu Trzeciego Wieku.

Co jeszcze je wyróżnia i dlaczego są one idealną przekąską dla małych i właśnie tych nieco starszych? Po pierwsze dlatego, że zostały wzbogacone błonnikiem pokarmowym, rekomendowanym w diecie seniorów. Po drugie, jako jedyne na rynku wśród produktów z tym składnikiem, są bezglutenowe. Po trzecie zaś, jak w żadnych Tygryskach, także tu nie znajdziemy oleju palmowego ani wzmacniaczy smaku. Tygryski GOLD mają również większą gramaturę, a kolorystyka ich opakowań, beż i złoto, idealnie nawiązują do „złotego wieku” seniorów.

*Tygryski są najchętniej kupowaną marką producencką chrupek kukurydzianych bez glutenu i dodatku cukru na podstawie danych z Panelu Gospodarstw Domowych GFK Polonia za rok 2022.

Tygryski GOLD chrupki kukurydziane o smaku paprykowym/ serowym/ solony karmel: 3,49 zł/ 100 g

Fot. Tygryski
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat