Tygryski GOLD otrzymały Wyróżnienie w kategorii „Smak – Przekąski”, co potwierdza, że z jednej strony wpływają na rozwój całego rynku przekąsek, a z drugiej ich innowacyjność przekłada się na pozytywne decyzje zakupowe konsumentów z grupy docelowej.
Złote Innowacje FMCG & Retail miesięcznika „Hurt & Detal” to prestiżowy konkurs konsumencki, którego celem jest wyróżnienie najbardziej innowacyjnych produktów i usług na polskim rynku. Nagradzane są te, które w ciągu ostatniego roku zrewolucjonizowały i uatrakcyjniły rynek, za sprawą wysokiej jakości, funkcjonalności, wartości dla konsumenta i przede wszystkim – innowacyjności. Wśród wyróżnionych produktów w kategorii: „Smak – Przekąski” nie zabrakło wyjątkowej linii Tygryski GOLD. To one stanowią całkowicie nowy rodzaj chrupek dla całej rodziny – dzieci, rodziców i dziadków! Wyróżnia je nie tylko grupa docelowa, ale także skład. Chrupki zostały wzbogacone błonnikiem pokarmowym, rekomendowanym w diecie osób starszych, a jako jedyne z tym składnikiem są bezglutenowe. Nie znajdziemy tu oleju palmowego ani wzmacniaczy smaku. Z kolei do wyboru mamy trzy pyszne smaki: paprykowy, serowy i solony karmel, które zostały wybrane w ślepych testach z pomocą seniorów z Uniwersytetu Trzeciego Wieku. To dlatego tak dobrze spełniają oczekiwania konsumentów. Przyznane Wyróżnienie w konkursie świadczy o tym, że Tygryski GOLD doskonale uzupełniły rynkową niszę.
Tygryski GOLD chrupki kukurydziane o smaku paprykowym/ serowym/ solony karmel: 3,49 zł/ 100 g
Fot. Tygryski
Informacja prasowa