Na ochłodę w upalne dni czy dla słodkiej przyjemności? Lody z McDonald’s nie potrzebują specjalnej okazji, ale każdy powód jest dobry, aby je schrupać. We wszystkich restauracjach spod złotych łuków pojawił się kultowy, aksamitny lód o smaku waniliowym w nowym, idealnym do schrupania wafelku. Wybierz swoją ulubioną polewę: truskawkową, karmelową albo o smaku czekoladowym i uczcij wielki powrót wafelka do menu. To jak, postawisz na ten letni, słodki klasyk?
Wafelek powraca
Wprowadzeniu produktu towarzyszy kampania digitalowa, w ramach której zaplanowano emisję spotu komunikującego powrót wafelka. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją zajęło się Bites. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa