Zima nie musi być szara. Wystarczy ją pokolorować. W tym roku zrobi to Burger Drwala, który od dzisiaj ponownie jest dostępny w menu McDonald’s we wszystkich restauracjach w Polsce. Wyśmienity kotlet wołowy, plaster panierowanego kotleta serowego, chrupiący bekon i dodatki zamknięte w puszystej serowo-bekonowej bułce. To właśnie on. Król złotych łuków w klasycznym wydaniu, który co roku pokazuje Polakom lepszą stronę zimy. W tym sezonie wyjątkowo kolorową o czym jako pierwsi, mogą przekonać się mieszkańcy Wrocławia.
Zima w lepszych barwach
Jak co roku, powrotowi Burgera Drwala do McDonald’s, towarzyszy wyjątkowa kampania. W poprzednich latach na mapie Polski pojawiła się restauracja z iście bajkowym, lodowym wnętrzem czy wydziergana z włóczki, która cieszyła mieszkańców Ustronia. Rok temu Mak w Łodzi zamienił się w największą grę planszową w kraju. Jaką niespodziankę dla swoich fanów zimowy klasyk przygotował w tym sezonie? Czym ich postanowił zaskoczyć? Od kilku dni spekulacjom nie było końca, jednak tajemnica w końcu wyszła na jaw. Wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w... wielką, interaktywną kolorowankę!
Wiemy o tym, jak wielu gości naszych restauracji co roku oczekuje powrotu Burgera Drwala do McDonald’s. Nie tylko samego powrotu do oferty, ale też doświadczeń płynących z przyniesienia przez niego „Lepszej strony zimy”. W tym sezonie po raz kolejny obraliśmy za cel odczarowanie szarej, chłodnej rzeczywistości i postanowiliśmy przemycić do niej nieco kolorów za pomocą interaktywnej kolorowanki. Wierzymy, że dzięki niej mieszkańcy Wrocławia, jak i wszystkie osoby odwiedzające restaurację, będą mogli razem malować tegoroczną zimę w przyjemniejszych barwach - zaznacza Jakub Strutyński, Field Marketing Manager McDonald’s Polska
Burger Drwala z Kurkami
Restauracja we Wrocławiu otwarta jest od 20 do 27 listopada w godz. 7:00 – 2:00. Goście McDonald’s mogą na miejscu nie tylko wziąć udział w zorganizowanej akcji, polegającej na kolorowaniu zewnętrznych ścian lokalu oraz jego otoczenia, ale i spróbować jako pierwsi nowości - Burgera Drwala z Kurkami. Soczysta wołowina, wyjątkowy serowy kotlet kurkowy w panierce, chrupiący boczek i kultowe dodatki to połączenie obok którego nie można przejść obojętnie, w szczególności jeśli jest się fanem grzybów.
Jakby jednak wrażeń było mało, obok Burgera Drwala klasycznego oraz wariantu z kurkami, we Wrocławiu pojawiają się również przedpremierowo jego pozostałe odsłony: z kurczakiem, żurawiną oraz chrzanem. Co z wariantem podwójnym i na ostro? Fani Burgera Drwala mogą spać spokojnie. W tym roku każdą opcję można modyfikować do podwójnego lub dodać mu ostrości na etapie personalizacji. Pełna oferta Burgera Drwala będzie dostępna we wszystkich restauracjach zlokalizowanych w Polsce już od 27 listopada.
W ramach tegorocznej kampanii „Lepsza strona zimy” zaplanowano emisję spotu zrealizowanego w wyjątkowej restauracji we Wrocławiu oraz działania marketingowe obejmujące m.in. aplikację, media online i tradycyjne, social media, influencer marketing oraz reklamę OOH. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja DDB, natomiast jego produkcją zajęła się Papaya Films. Metamorfozę restauracji powierzono agencji Plej. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD, a social media Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa