Złote łuki na Opene’rze

McDonald’s® oficjalnym partnerem Open’er Festival!
McDonald’s oficjalnie dołącza do grona partnerów Open’er Festival i zapowiada swoją strefę na terenie wydarzenia. Obecność na jednym z najpopularniejszych festiwali w Polsce to zaproszenie wszystkich festiwalowiczów do świata Maka, aby wspólnie tworzyć niezapomniane chwile i razem doświadczyć delicious feel-good moments!

Open’er Festival to jedno z największych wydarzeń muzycznych w Polsce. Co roku przyciąga do Gdyni tysiące fanów, oferując im niezapomniane doświadczenia i koncerty z udziałem największych gwiazd sceny muzycznej.  W tym roku na wydarzeniu, które odbędzie się w dn. 3-6 lipca na terenie Portu lotniczego Gdynia-Kosakowo obecni będą artyści światowego formatu, tacy jak: Dua Lipa, Doja Cat, Sam Smith, Foo Fighters czy Måneskin. Na scenie zawitają także niezastąpieni reprezentanci polskiej areny muzycznej, wśród nich między innymi: Kwiat Jabłoni, Kacperczyk, PG$, Rubens i OKI. Open’er to jednak nie tylko koncerty, lecz także niezapomniane emocje i wspomnienia, które w tym roku gwarantuje także obecność McDonald’s!

Przez 4 dni festiwalu miłośnicy dobrej muzyki będą mogli odwiedzać wyjątkową, interaktywną strefę Maka, która zapewni uczestnikom liczne atrakcje i szansę na doświadczenie w gronie znajomych delicious feel-good moments. W strefie McDonald’s pojawi się również nowość - limitowane McFlurry® festiwalowe dostępne wyłącznie na Open’erze oraz atrakcyjne, limitowane niespodzianki, które będą dodawane do zamówień. Przestrzeń odwiedzą także znani influencerzy, których marka zaprosiła do współpracy.

Open'er Festival to jeden z najpopularniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Cieszymy się, że dołączamy do niego, aby po raz pierwszy pojawić się na tego typu wydarzeniu. Nasze partnerstwo z Open'erem wynika z potrzeby bycia blisko naszych gości, dla których muzyka jest niezwykle ważna. Jako marka jesteśmy otwarci na nowe. Zależy nam na budowaniu pozytywnych relacji i doświadczeń, dlatego w naszej strefie festiwalowicze będą mieli szansę spróbować nowego produktu, zdobyć atrakcyjne gadżety oraz stworzyć niezapomniane chwile. Wszystko w myśl siły i obietnicy Złotych Łuków: make delicious, feel good moments easy for everyone - zaznacza Jakub Strutyński, Marketing Field Manager McDonald’s Polska.

W ramach obecności marki na Open’er Festival zaplanowano działania marketingowe obejmujące m.in. social media, influencer marketing, media online i oraz reklamę OOH. Za strategię i kreację odpowiada agencja DDB, natomiast produkcją strefy marki zajęła się Papaya Films. Planowanie i zakup mediów powierzono domu mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR i influencer marketing prowadzone są przez agencję 24/7Communication.   

Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat