5 fantastycznych aktorek dołącza do znanej kobiecej akcji

Anna Szymańczyk, Marta Dąbrowska, Kamilla Baar, Joanna Trzepiecińska i Magdalena Kumorek dołączyły do grona ambasadorek jubileuszowej 5.edycji kampanii #lubiesiebie
Nowe ambasadorki dołączyły do 5.edycji kampanii #lubiesiebie, aby inspirować inne kobiety w ich drodze do samoakceptacji.

Dołączyły do grona ambsadorek poprzednich edycji: Marii Sadowskiej, Doroty Williams, Lidii Popiel, Adrianny Palki, Agnieszki Więdłochy, Kasi Żak, Marty Lech-Maciejewskiej (Superstyler) , Marioli Bojarskiej-Ferenc, Kasi Herman, Jowity Budnik, Joanny Liszowskiej, Małgorzaty Pieczyńskiej i Aleksandry Hamkało .

Bohaterki akcji spotkały się na sesji zdjęciowej, aby opowiedzieć, czym jest dla nich samoakceptacja, za co siebie lubią oraz o tym, że naprawdę warto wykonać nieraz wcale  niełatwą pracę nad osiągnięciem tego stanu.

Wszystkie ambasadorki wierzą, że samoakceptacja to temat wart uwagi, temat , o którym należy głośno mówić, szczególnie w dzisiejszych, bardzo wymagających czasach, kiedy jesteśmy poddawani surowej ocenie i krytyce. Jednak warto przypomnieć sobie, o tym, co w nasz najlepsze, budować swoją siłę i wzmacniać samoakceptację, która jest niezbędna by mówić o sukcesie osobistym.

A co na to same ambasadorki ?

Magdalena Kumorek
„Samoakceptacja?
To dla mnie samoświadomość. Im więcej wiem o sobie tym bardziej rośnie szansa, że będę siebie lubić i akceptować to, że nie jestem idealna. Bycie idealną jest nudne! A jeżeli ja zaakceptuje siebie i to że nie jestem idealna -to moja akceptacja wobec nieidealnego świata staje się olbrzymia. Samoakceptacja jest świetna !"

Anna Szymańczyk
„Bardzo cieszę się, że mogłam dołączyć do akcji #lubiesiebie, to jest bardzo ciężka praca, ale kiedy osiągamy  ten moment, że patrzymy w lustro i myślimy o sobie dobrze, myślimy , lubię tę osobę i doceniam ją za jej wady i zalety to dostajemy super moc, która nas pcha do przodu. A bez tego nie da się dalej pójść. „

Marta Dąbrowska
„Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję, że zostałam zaproszona do tej kampanii. Temat samoakceptacji wydaje się być dziś szczególnie ważny. Nie mówię, że kiedyś nie był, ale w dobie mediów społecznościowych, jest to coś o czym powinno się dużo mówi ,z czym się walczy i nie mam tu na myśli tylko względów wizualnych, ale też charakteru.
Nie chodzi o to, aby popadać w samozachwyt. Samoakceptacja jest procesem związanym z pracą nad sobą „

Kamilla Baar
„ Jestem ciekawa kobiet w każdym wieku. Od małych dziewczynek przez nastolatki do etapu bardzo dojrzałej kobiecości. I jestem bardzo ciekawa siebie- za lat 5,10,15,20. A wiem, że ta ciekawość nie będzie możliwa, jeżeli nie będę lubiła siebie. Więc staram się w to inwestować"

Joanna Trzepiecińska
„Jestem autorką takiego zdania, wyznania, że z wiekiem bardziej siebie lubię, chociaż futerał się psuje, tam w środku Stardivarius. I jako ambasadorka akcji #lubiesiebie chciałabym Państwa zaprosić do wdrożenia tej zasady w swoim życiu „

Partnerem kampanii #lubiesiebie jest firma SANPROBI, producent probiotyków, psychobiotyków oraz innowacyjnego postbiotyku SANPROBI® Premium – The Akkermansia Company™. To jedyny na świecie produkt zawierający wyłącznie pasteryzowaną bakterię Akkermansia muciniphila MucT, znaną ze swoich niezwykłych właściwości prozdrowotnych, potwierdzonych licznymi badaniami klinicznymi oraz publikacjami w prestiżowych czasopismach medycznych.

„Jest nam niezmiernie miło, że jako marka Sanprobi dołączyliśmy do wyjątkowej kampanii #lubiesiebie. Kampanii, która bardzo podkreśla samoakceptację współczesnej kobiety i taki jest nasz produkt Sanprobi premium Akkermansia” – mówi Nina Manduk – Czyżyk .

Partnerem kampanii #lubiesiebie jest firma Infini® Polska, wyłączny dystrybutor w Polsce włoskich kosmetyków profesjonalnych oraz luksusowych kosmetyków do pielęgnacji domowej oraz preparatów stosowanych w zabiegach kosmetologicznych i certyfikowanych preparatów stosowanych w zabiegach medycyny estetycznej.

Dla marki Infini® hasło „Lubię siebie” to przede wszystkim wyraz głębokiej troski o zdrową samoocenę. Patronując akcji, Infini® pragnie podkreślić, jak ważne jest dbanie jednocześnie o swoje wewnętrzne i zewnętrzne piękno i odnajdywanie harmonii między ciałem a umysłem. Marka wierzy, że produkty, które oferuje, mogą wspierać codzienną rutynę dbania o siebie, co wpływa na nasze dobre samopoczucie. Dla Infini® „Lubię siebie” oznacza budowanie pewności siebie poprzez małe gesty i wybory, które przynoszą radość i komfort w codziennym życiu. – mówi Katarzyna Krosman - prezes marki Infini® Polska.

„Celebrujemy wspaniały jubileusz, 5 edycję kampanii #lubiesiebie. Wspaniałe ambasadorki, które wspierają proces samoakceptacji u innych kobiet „ – podsumowuje Dr Franciszek Strzałkowski, inicjator akcji .

Partner Beauty: Mary Kay Polska
Zdjęcia: Justyna Dudek
Kostiumy: Dorota Williams
Make up: Iwona Jankowska dla Mary Kay Polska
Fryzury: Dawid Wieczorkowski
Produkcja: Joanna Sokołowska-Pronobis
1-sza edycja projektu #lubiesiebie wystartowała w grudniu 2022 roku i otworzyła cykl skierowany do wszystkich kobiet.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat