Akcja firmy taksówkarskiej, aby uniknąć oszustw

Akcja firmy taksówkarskiej przed oszustwami.
Freenow zainicjowali akcję, aby polepszyć bezpieczeństwo klientów.

Firma taksówkowa Freenow zainicjowała akcję mającą na celu poprawę bezpieczeństwa klientów. W ramach tej kampanii, do użytkowników przesłano informacje o tym, na co powinni zwrócić uwagę przed skorzystaniem z przejazdu. Klienci, którzy zgłoszą wszelkie niedogodności, mogą liczyć na zniżkę. W mediach coraz częściej pojawiają się doniesienia o niepokojących incydentach w taksówkach zamawianych przez aplikacje, szczególnie tych prowadzonych przez obcokrajowców. Dotyczy to głównie firm oferujących konkurencyjne ceny w porównaniu z długo działającymi na rynku.

W odpowiedzi na te problemy, Ministerstwo Infrastruktury zmieniło przepisy dotyczące usług przewozowych samochodami osobowymi i taksówkami. Od 17 czerwca kierowcy, którzy chcą świadczyć te usługi, muszą posiadać polskie prawo jazdy. Firmy, w tym Freenow, podjęły kroki, by podnieść poziom bezpieczeństwa swoich klientów. Freenow wysłało do swoich użytkowników wiadomości e-mail oraz powiadomienia w aplikacji, informując, na co zwrócić uwagę przed wejściem do zamówionej taksówki.

Klienci, którzy zauważą brak którejkolwiek z wymienionych cech, mogą zgłosić to do działu obsługi klienta i otrzymać zniżkę w wysokości 10 zł na kolejny przejazd. Oto trzy główne aspekty, na które przewoźnik kładzie nacisk:

  • Kogut – lampa na dachu pojazdu z napisem "TAXI".
  • Oznaczenia miejskie – np. w Warszawie są to czerwono-żółte paski na drzwiach, numer boczny oraz herb miasta.
  • Cennik na szybie – widoczna cena za kilometr w oknie pasażera.

"Samochód, którym jedziesz, nie posiada koguta, oznaczeń miejskich lub cennika na szybie? Nieładnie. To znaczy, że po naszej weryfikacji pojazdu ktoś zawiódł nasze i Twoje zaufanie. W takiej sytuacji zrób zdjęcie pojazdu i prześlij je bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta. Za Twoje zgłoszenie odwdzięczymy się zniżką o wartości 10 zł. I blokadą pojazdu" — przekazała firma.

Ilona Podsiadła
(ilona.podsiadla@dlalejdis.pl)

Fot. freepik.com




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat