Firma taksówkowa Freenow zainicjowała akcję mającą na celu poprawę bezpieczeństwa klientów. W ramach tej kampanii, do użytkowników przesłano informacje o tym, na co powinni zwrócić uwagę przed skorzystaniem z przejazdu. Klienci, którzy zgłoszą wszelkie niedogodności, mogą liczyć na zniżkę. W mediach coraz częściej pojawiają się doniesienia o niepokojących incydentach w taksówkach zamawianych przez aplikacje, szczególnie tych prowadzonych przez obcokrajowców. Dotyczy to głównie firm oferujących konkurencyjne ceny w porównaniu z długo działającymi na rynku.
W odpowiedzi na te problemy, Ministerstwo Infrastruktury zmieniło przepisy dotyczące usług przewozowych samochodami osobowymi i taksówkami. Od 17 czerwca kierowcy, którzy chcą świadczyć te usługi, muszą posiadać polskie prawo jazdy. Firmy, w tym Freenow, podjęły kroki, by podnieść poziom bezpieczeństwa swoich klientów. Freenow wysłało do swoich użytkowników wiadomości e-mail oraz powiadomienia w aplikacji, informując, na co zwrócić uwagę przed wejściem do zamówionej taksówki.
Klienci, którzy zauważą brak którejkolwiek z wymienionych cech, mogą zgłosić to do działu obsługi klienta i otrzymać zniżkę w wysokości 10 zł na kolejny przejazd. Oto trzy główne aspekty, na które przewoźnik kładzie nacisk:
"Samochód, którym jedziesz, nie posiada koguta, oznaczeń miejskich lub cennika na szybie? Nieładnie. To znaczy, że po naszej weryfikacji pojazdu ktoś zawiódł nasze i Twoje zaufanie. W takiej sytuacji zrób zdjęcie pojazdu i prześlij je bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta. Za Twoje zgłoszenie odwdzięczymy się zniżką o wartości 10 zł. I blokadą pojazdu" — przekazała firma.
Ilona Podsiadła
(ilona.podsiadla@dlalejdis.pl)
Fot. freepik.com