Od ekscytujących aktywności podczas wyścigów oraz w sklepach detalicznych, przez treści cyfrowe, aż po atrakcje w LEGO® Discovery Centers na całym świecie – nadchodzący sezon Formuły 1® będzie dostarczał rodzinom i fanom mnóstwo emocji przez cały rok.
Już w najbliższą sobotę (1 marca) na rynek trafi druga partia produktów z serii LEGO F1 2025, a jej ostatnia część - miniauta LEGO F1® - będzie dostępna od 1 maja. Obie marki zaprezentują wszystkie długo wyczekiwane atrakcje, które odbędą się zarówno podczas wyścigów, jak i w domach fanów.
Federico Begher, starszy wiceprezes ds. nowych biznesów w Grupie LEGO, powiedział: "Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem niezwykle ekscytującego roku współpracy z Formułą 1. Przygotowaliśmy szeroki wachlarz immersyjnych i kreatywnych doświadczeń dla fanów i rodzin na cały rok i nie możemy się doczekać startu w Australii, gdzie nasze produkty, które rozbudzają ciekawość i miłość do inżynierii oraz szybkości u konstruktorów w każdym wieku, trafią na półki sklepowe."
Emily Prazer, dyrektor handlowa Formuły 1, dodała: "Ta ekscytująca współpraca z Grupą LEGO stale się rozwija, pozwalając nam przenieść świat Formuły 1 poza tor wyścigowy i wprowadzić go prosto do domów fanów. Te aktywności i doświadczenia umożliwią kibicom lepsze poznanie złożoności tego sportu poprzez zabawę i rozbudzą pasję do wyścigów u konstruktorów w każdym wieku."
Atrakcje podczas wyścigów
Ekscytujące doświadczenia czekają na fanów i rodziny podczas 14* kluczowych wyścigów Formuły 1 w 2025 roku, począwszy od pierwszego wyścigu sezonu - FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX 2025 w dniach 13-16 marca.
W nowych LEGO Fan Zones fani będą mogli skorzystać z:
Pop Up sklepów LEGO
Podczas 21* wyścigów Formuły 1® w sezonie 2025 LEGO Pit Shops umożliwią fanom zakup pełnej gamy produktów, obejmującej wszystkie dziesięć zespołów F1® w ramach kolekcji LEGO Speed Champions, LEGO City, LEGO DUPLO® oraz miniauta LEGO F1®.
Atrakcje online
Pojawi się wiele okazji do świętowania sezonu Formuły 1 2025 także na stronie www.LEGO.com, gdzie dostępne będą różnorodne ekscytujące doświadczenia i treści. Rodziny będą mogły zanurzyć się w interaktywnych aktywnościach i artykułach, a dzieci sprawdzą swoje umiejętności wyścigowe w specjalnej grze LEGO F1 na stronie dedykowanej akcji, która przeniesie je do pełnego emocji świata LEGO.
Aplikacja LEGO Play
W aplikacji LEGO Play dzieci będą mogły rozwijać swoją pasję, korzystając z kreatywnych narzędzi do eksperymentowania, tworzenia i dzielenia się z innymi fanami F1 i LEGO.
Wszystkie produkty z kolekcji Grupy LEGO i Formuły 1 zostaną wprowadzone na rynek na początku 2025 roku, w tym LEGO DUPLO I LEGO City, które są już dostępne w sprzedaży, LEGO Speed Champion, które pojawią się 1 marca 2025 oraz LEGO Collectibles, które będą dostępne od 1 maja 2025.
Wszystkie produkty będą dostępne na stronie LEGO oraz w sklepach LEGO na całym świecie.
Fot. LEGO
Informacja prasowa