Co definiuje sportowca?

Adidas sponsorem Polskiego Komitetu Paralimpijskiego
28 lutego 2024 roku adidas ogłosił rozpoczęcie ośmioletniej współpracy sponsorskiej z Polskim Komitetem Paralimpijskim. Z tej okazji, na sześć miesięcy przed rozpoczęciem Igrzysk w Paryżu, marka zaprezentowała spot z udziałem czwórki parasportowców – Kingi Dróżdż, Aleksandra Kossakowskiego, Katarzyny Kozikowskiej oraz Kamila Otowskiego. Wspólnie z adidas pokazują oni, co definiuje sportowca.

Polscy parasportowcy od dawna udowadniają, że w sporcie nie ma dla nich granic – ciężko pracują, biją rekordy i zdobywają liczne medale. Marka adidas od lat konsekwentnie angażuje się w promowanie równości i inkluzywności, stąd zawarcie umowy sponsorskiej z Polskim Komitetem Paralimpijskim jest kolejnym istotnym krokiem, mającym miejsce tuż po ogłoszeniu współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.

- Otwieramy nowy rozdział, wchodzimy we współpracę z jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek odzieżowych na świecie. Ma to dla nas wymiar nie tylko prestiżowy, ale i marketingowy. Liczymy na to, że obecność paralimpijczyków w kampaniach reklamujących tę markę pomoże nam w promocji. Warto podkreślić, że adidas wspiera również Polski Komitet Olimpijski, co jest bardzo ważne dla zawodników pod kątem wspólnej identyfikacji i spójności wizerunkowej. Podążamy tą drogą i liczymy na to, że dzięki tej współpracy nasi sportowcy będą się czuli komfortowo zarówno podczas startów, jak i dekoracji medalowych – mówi Łukasz Szeliga, prezes Polskiego Komitetu Paralimpijskiego.

Wsparcie dla wszystkich sportowców ma wymiar społeczny i buduje świadomość na temat sportu osób z niepełnosprawnościami. Dlatego też naturalnym krokiem było ogłoszenie współpracy z Polskim Komitetem Paralimpijskim poprzez film, w którym występują czołowi polscy sportowcy – paraszermierka Kinga Dróżdż, paralekkoatleta Aleksander Kossakowski, parakajakarka Katarzyna Kozikowska i parapływak Kamil Otowski.

Porozumienie z Polskim Komitetem Paralimpijskim obejmuje wszystkie wydarzenia paralimpijskie, w których wezmą udział polscy sportowcy aż do końca 2031 roku, w tym: XVII Letnie Igrzyska Paralimpijskie Paryż 2024, XIV Zimowe Igrzyska Paralimpijskie Mediolan-Cortina 2026, XVIII Letnie Igrzyska Paralimpijskie Los Angeles 2028 oraz XV Zimowe Igrzyska Paralimpijskie (organizator zostanie ogłoszony w lipcu tego roku w Paryżu). W ramach umowy sponsorskiej adidas dostarcza zawodnikom obuwie, stroje i akcesoria, w których paralimpijczycy wystąpią m.in. w wiosce olimpijskiej oraz podczas dekoracji medalowych na podium.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat