Empire Pharma z nominacją do Symbolu Rozwoju Biznesu

Innowacyjność, wiedza, kompetencje.
Empire Pharma otrzymała nominację do programu Symbol Rozwoju Biznesu. Organizatorzy wyróżniają firmy za innowacyjność, wiedzę i kompetencje. To już 14 edycja programu, prowadzonego na łamach dodatków do Rzeczpospolitej, Dziennika Gazety Prawnej i Pulsu Biznesu.

Jak wskazują organizatorzy, „Uczestnicy i partnerzy programu reprezentują elitarne grono ekspertów rozpoznających trendy i wyznaczających nowe standardy w reprezentowanych przez siebie dziedzinach, a ich codzienna praca jest ukierunkowana na przyszłość oraz kreowanie i popularyzację innowacyjnych rozwiązań”.

– Fakt, że znaleźliśmy się w gronie firm nominowanych do tytułu, jest dla mnie i dla zespołu powodem do satysfakcji, a także motywatorem do dalszego rozwoju i wdrażania innowacji – powiedział Daniel Jan Palonek, prezes Empire Pharma. – Empire Pharma to blisko 15 lat doświadczenia w branży. Firma wywodzi się z rynku profesjonalnego, naszą pierwszą marką było Peel Mission®. Od początku wiedzieliśmy, że rynek kosmetyczny wymaga stałego rozwoju i uruchamiania nowych projektów, włączania marek i innowacji. Wtedy powstały nasze marki MesoBoost® i SOLVERX®. Marka SOLVERX® była pierwszą, z którą weszliśmy na rynek inny niż profesjonalny. Zaczęliśmy dystrybucję produktów do aptek, a następnie do drogerii. Kolejnym krokiem było to, by dać klientowi jeszcze bardziej przystępne cenowo produkty. Pojawiły się brandy Sielanka i BAŚKA. Cieszymy się, że nasze marki, strategia zarządzania i rozwoju spotykają się z aprobatą rynku. Dziękujemy za nominację – dodał.

Symbol Rozwoju Biznesu to ogólnopolski, niezależny program prowadzony na łamach „Monitora Biznesu” – niezależnego dodatku do „Rzeczpospolitej” i „Monitora Rynkowego”, który jest dodatkiem do „Dziennika Gazety Prawnej” i „Pulsu Biznesu”. To już 14 edycja programu, którego finał odbędzie się w listopadzie.

– Na tym etapie mogę powiedzieć, że chcemy sięgać po więcej. Mamy świadomość, że cele muszą być coraz większe. Chcemy utrzymać szeroką dystrybucję w Polsce za pomocą marek, które mamy. Pragniemy, by klient odczuwał dostępność naszych kosmetyków w aptekach, drogeriach, sklepach i gabinetach kosmetycznych. Kolejnym krokiem jest z pewnością wejście na rynki zagraniczne. To nasza ambicja i cel – podsumował Daniel Jan Palonek.

Fot. Empire Pharma
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat