House of Kaktus już otwarty

Najbardziej content-friendly przestrzeń tego lata wystartowała!
W weekend 14-16 czerwca po raz pierwszy otworzyła swoje kolce niezwykle immersyjna przestrzeń – House of Kaktus. Hostem tej innowacyjnej strefy był Kaktus Jeżor, digitalowa postać stworzona przez markę i rapera Okiego, inspirowana jego wizerunkiem. W dniu inauguracji wydarzenia, na fanów czekały nie tylko liczne atrakcje w samej strefie, lecz także… Pop-up’owy koncert artysty!

Czy ogromny kaktus leżący na środku praskiego Konesera to były zwidy? Absolutnie nie! To House of Kaktus – najbardziej innowacyjna i content-friendly strefa tego lata, która swoim wyglądem nawiązuje do kultowych lodów. Przejście przez strefę przypomina wędrówkę przez wnętrze kaktusa – od kolczastej polewki po lodówkę, w której trzymamy lody. Przewodnikiem po tej zaskakującej drodze był Kaktus Jeżor, który głosem Okiego, prowadził gości przez tę niezwykłą przestrzeń.

Jak wygląda kaktus od środka? Jak zrobić gest 47 Okiego? To i więcej zaprezentował Kaktus Jeżor, zapewniając unikalne i interaktywne doświadczenia w strefie House of Kaktus. Wnętrze tej przestrzeni zaprojektowano z myślą o młodych ludziach, pragnących nie tylko oglądać, ale i doświadczać. Generacja Z, znana ze swojej miłości do technologii i mediów społecznościowych, znalazła tutaj idealne warunki do tworzenia kreatywnych treści. Każdy element strefy zachęcał do wyciągnięcia telefonu z kieszeni i stworzenia niepowtarzalnych materiałów na social media.

Interaktywne instalacje i immersyjne doświadczenia to tylko niektóre z atrakcji, które czekały na odwiedzających. Na końcu House of Kaktus goście mieli możliwość customizacji lodów – wybierając swoje ulubione elementy Kaktusa doskonałego i samodzielnie przygotować własny, spersonalizowany lód. Polewki przecież nigdy za wiele!

Podczas weekendu otwarcia House of Kaktus przyciągnął ponad 5000 osób, zapewniając im niezapomniane wrażenia. Wyjątkowym gościem wydarzenia był sam Oki. Kulminacyjnym momentem wydarzenia był koncert-niespodzianka Okiego. Artysta zaskoczył wszystkich, wjeżdżając na scenę na pace potężnego pick-upa. Zgromadzona publiczność mogła posłuchać utworów z najnowszej płyty „ERA47”, która zaledwie kilka dni wcześniej trafiła do sprzedaży. Energia i pasja, jaką Oki wniósł na scenę, wprowadziły tłum w prawdziwie letni nastrój. Oki wykonał także swoje dobrze znane hity, w tym utwór „Jeremy Sochan”, podczas którego na scenie towarzyszył mu sam koszykarz NBA.

Jednym z punktów programu było również meet&greet z Okim. Fani mieli wyjątkową okazję spotkać się z artystą twarzą w twarz, zrobić wspólne zdjęcia i zdobyć autografy.  “Jesteśmy bardzo szczęśliwi z powodu ogromnego entuzjazmu, jaki wzbudziła Strefa House of Kaktus. Przyciągnęła rzesze miłośników naszych kultowych lodów, co dowodzi, że warto realizować duże projekty bezpośrednio skierowane do konsumentów. Gorąco zapraszamy wszystkich do odwiedzenia Strefy w Gdańsku i Kołobrzegu podczas jeszcze trzech wyjątkowych, letnich weekendów.”- mówi Kamila Żmijewska, Senior Brand Manager Froneri.

Bo to dopiero początek House of Kaktus! Podobne strefy planowane są w dniach 28-30 czerwca w Forum Gdańsk, na Sunrise Festival w Kołobrzegu 19-21 lipca oraz na Sun Festival w Kołobrzegu 26-28 lipca. Bo każdy love brand musi mieć swój adres!

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat