„Jak wygląda u Państwa sytuacja w sypialni?”

Jak Edyta Herbuś i jej partner dbają o wspólny Komfort
„Jak wygląda u Państwa sytuacja w sypialni?” – to pytanie, z którym musi zmierzyć się Edyta Herbuś wraz z partnerem Piotrem Bukowieckim w nowym autorskim miniserialu stworzonym z marką Komfort. Para, w pełnej humoru produkcji, stawi czoła wyzwaniom, które nie tylko dotyczą remontu wspólnego domu, ale także... różnic w postrzeganiu świata przez pryzmat kobiecej i męskiej perspektywy.

„Na Komfortowej” to komediowy serial, ukazujący życie pary, która podjęła decyzję o metamorfozie swojego mieszkania. Bohaterowie, Edyta i Piotr, stają przed wyzwaniem gruntownej zmiany swoich czterech kątów, co staje się pretekstem do szeregu zabawnych sytuacji. Aby poradzić sobie z trudnościami, które wystawiają ich związek na próbę –  od kłótni o rodzaj paneli, przez szereg wymagających decyzji, nietrafione porady projektantów wnętrz, aż po nietypowe problemy w sypialni – decydują się na terapię. Widzowie towarzyszą im na każdej sesji, gdzie nie brakuje absurdalnych momentów i komicznych retrospekcji. Zaczepne dialogi i codzienne rozterki, które przy okazji remontu nabierają nowego wymiaru, prowadzą do wielu prześmiesznych sytuacji.

„Tworzenie domu marzeń wspólnie z Piotrem, to najlepszy dowód na to, że w parze tkwi siła. Bazowaliśmy na naszej autentycznej relacji, przenosząc sytuacje z życia codziennego na ekran, oczywiście z przymrużeniem oka. To historia o nas, w jakiejś części spójna z tym, co przeżywamy na co dzień. Praca przy tym projekcie była prawdziwą zabawą, bo w zasadzie nie musieliśmy zbyt dużo „grać” – czerpaliśmy ze swoich charakterów i doświadczeń. Bawiliśmy się przy tym znakomicie i wierzymy, że widzowie będą śmiać się razem z nami, odnajdując przy okazji fragmenty ze swoich własnych przygód związanych z remontem.” – komentuje Edyta Herbuś.

„Na Komfortowej” to także dowód na to, że Komfort nie przestaje zaskakiwać swoimi pomysłami w zakresie promocji marki. Firma, znana z produktów do aranżacji wnętrz, w tym łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, pokazuje, że potrafi łączyć rozrywkę z praktycznymi wskazówkami aranżacyjnymi. Cała scenografia serialu, od mebli po detale wykończeniowe, pochodzi z oferty Komfort, łącząc doświadczenie w aranżacji przestrzeni z tworzeniem oryginalnego, angażującego contentu.

„Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, że Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, że dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje.” – mówi Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.

Premiera serialu „Na Komfortowej” odbyła się 9 grudnia na kanale YouTube marki Komfort oraz na stronie internetowej marki. Pierwszy odcinek można obejrzeć już teraz na kanale YouTube marki Komfort, a kolejne będą ukazywać się co poniedziałek.

Fot. Komfort
Informacja prasowa












Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat