Kruszone płatki chili

Przyprawy i zioła - nowości od Kamis.
W lutym tego roku ruszyła kampania marki KAMIS promująca najpopularniejsze przyprawy i zioła w innowacyjnych szklanych słoiczkach. Od marca dołączają do nich dwa nowe warianty: kruszone płatki chili oraz pieprz cayenne. W portfolio KAMIS pojawi się także nowość w opakowaniu papierowym: czarnuszka.

Z badań przeprowadzonych na zlecenie marki1 wynika, że Polacy są otwarci na nowe warianty pikantnych przypraw o różnym poziomie ostrości i zmielenia. Właśnie dlatego KAMIS postanowił wprowadzić do swojego portfolio kruszone chili w płatkach. Będzie to idealny dodatek do dań kuchni meksykańskiej i azjatyckiej, a także do marynat, dressingów, mięs i owoców morza. Z kolei pikantny pieprz cayenne – najpopularniejszy wariant chili w Polsce – świetnie współgra z curry, chili con carne i gulaszami. A dzięki eleganckim i praktycznym słoiczkom będzie nie tylko działać na podniebienia, ale także cieszyć oko na kuchennej półce. Z kolei czarnuszka zyskała popularność podczas lockdownu, kiedy wielu konsumentów zaczęło piec chleb i szukać ciekawych połączeń przypraw, aby nadać mu odpowiednie walory smakowe. Ta nowość w portfolio KAMIS wyróżnia się zachowaniem intensywnego smaku i aromatu na dłużej dzięki procesowi naturalnego suszenia.

Przyprawy w słoiczkach to bardzo dynamicznie rosnący segment, produkty KAMIS już teraz cieszą się dużą popularnością, po zaledwie kilku miesiącach od wprowadzenia na rynek. To pokazuje, jak fantastycznie tego typu praktyczne, a jednocześnie eleganckie opakowania sprawdzają się w domach naszych konsumentów. Nieustannie powiększamy naszą ofertę o nowe, ciekawe rozwiązania, które sprawdzą się w każdej kuchni. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom produkty najwyższej jakości w wygodnych w użyciu opakowaniach – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska. - Polacy coraz chętniej i odważniej eksperymentują ze smakami, dlatego jesteśmy pewni, że kruszone chili w płatkach, dodające wyjątkowej pikanterii każdej potrawie, spotka się z ciepłym przyjęciem na rynku.

Wejście produktów na rynek wspierane jest materiałami POS typu zjeżdżalnie i cenówki wyróżniające produkt oraz specjalne oznaczenia w sklepach. Wszystkie wymienione przyprawy będą dostępne w sklepach od 15 marca 2021.

Fot. McCormick
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat