Nadchodzi nowa era menstruacji w sporcie

Always przełamuje bariery - akcja, która może zmienić wiele.
Według badań przeprowadzonych przez markę Always w 2023 roku, 61% sportsmenek doświadcza lęku przed miesiączką wpływającego na ich wyniki sportowe. Always stawia sobie nowy cel! Sprawić by menstruacja była tematem, o którym mówi się otwarcie w każdym sporcie, na każdym stadionie.

Jako oficjalny partner, zapewniający produkty menstruacyjne podczas Igrzysk Olimpijskich 2024 w Paryżu, Always rozpoczyna nową erę menstruacji, aby pomóc przełamać bariery młodszym pokoleniom.

Podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, gdzie pierwsze złote medale zostały przyznane kobietom ponad 100 lat temu, Always wykorzystuje to przełomowe wydarzenie sportowe jako platformę do wzmacniania pozycji dziewcząt i kobiet, aby mogły osiągać najlepsze wyniki w sporcie. Always z dumą ogłasza start kampanii "To Nowy Okres", której celem jest wyeliminowanie lęku przed menstruacją w świecie sportu. Misją marki Always jest uczynienie menstruacji powszechnym tematem  i uznaną częścią każdego sportu, która dotyczy milionów kobiet na całym świecie.

Miesiączka jest fundamentalnym aspektem życia każdej kobiety, w tym sportsmenek. Jednak świat sportu często pomija fizyczne i psychiczne wyzwania związane z menstruacją, co prowadzi do lęku przed miesiączką i poczucia niezrozumienia. Udając, że miesiączki nie istnieją, nieumyślnie przyczyniamy się do lęku przed nią wśród kobiet uprawiających sport.

Z ogólnoeuropejskich badań zleconych przez markę Always wynika, że1:

  • 61% sportsmenek doświadcza "lęku przed miesiączką", który zniechęca je do gry.
  • 55% sportsmenek czuje się niezrozumianych w świecie sportu z powodu miesiączki.
  • 71% sportsmenek twierdzi, że miesiączka pozostaje tematem tabu w branży sportowej.
  • 4 na 5 (79%) badanych uważa, że potrzebujemy więcej rozmów na temat miesiączki, aby pomóc przełamać bariery dla młodszych pokoleń.

Dlatego Always rozpoczyna nową erę, w której lęk przed miesiączką jest uznawany, a ochrona jest lepiej dostosowana do potrzeb sportsmenek, zapewniając im możliwość osiągania najwyższych wyników. Always dzieli się prawdziwymi doświadczeniami olimpijek, a także opracowuje materiały edukacyjne dla nauczycieli wychowania fizycznego i trenerów, aby tworzyć bardziej pozytywne środowisko i otwarty dialog z młodymi sportsmenkami.

Jesteśmy dumni, że możemy wykorzystać przełomowe wydarzenie sportowe, aby zwrócić uwagę na rzeczywiste odczucia sportsmenek dotyczące menstruacji. Badania wykazały, że 61% kobiet doświadcza lęku przed miesiączką, dlatego chcemy dzielić się prawdziwymi historiami olimpijek i pomagać młodszym pokoleniom poczuć się pewniej podczas uprawiania sportu i nie tylko - mówi Mariola Mirek, Dyrektor ds. Komunikacji  w P&G.

Od ponad 35 lat Always wzmacnia pozycję milionów dziewcząt i kobiet na całym świecie poprzez edukację w zakresie dojrzewania i pewności siebie, dostarczanie produktów potrzebującym oraz zwalczanie barier społecznych dzięki programom takim jak Always #LikeAGirl i #KeepHerPlaying. Teraz, jako światowy partner  Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich Paryż 2024, Always wprowadza nową erę - taką, która zachęca do otwartych rozmów na temat menstruacji, edukuje sieć wsparcia wokół młodych dziewcząt i zapewnia im dostęp do produktów menstruacyjnych, których potrzebują.

To Nowy Okres. Always.

1Always Female Athletes Research Oct 2023 France & UK; Sample 2,008 Female Athletes

Fot. Always
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat