Niebieski wieczór pełen wrażeń i... dermokosmetyków
Gala wręczenia nagród CERAWARDS odbyła się wieczorem w kinie KinoGram w Fabryce Norblina w Warszawie, a wśród ponad stu zaproszonych osób znaleźli się znani influencerzy, eksperci branży beauty oraz przedstawiciele mediów. Całe wydarzenie utrzymane było w charakterystycznym dla marki CeraVe kolorze niebieskim – od mocktaili po niebieski dywan i kreacje gości. Na miejscu czekały przygotowane przez partnerów eventu atrakcje, takie jak Strefa „Touch up”, gdzie marki CeraVe, NYX i Matrix zadbały o perfekcyjny wygląd gości przed wejściem na ściankę. Za to drogeria Hebe wprowadziła uczestników w klimat Nowego Jorku swoją strefą inspirowaną serialem “Seks w wielkim mieście”.
Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć przestrzeni dedykowanej dermokosmetykom CeraVe, gdzie goście mogli skorzystać z porad skincare’owych ekspertów. Po przeprowadzeniu krótkiego wywiadu oraz badania poziomu nawilżenia skóry, indywidualnie dobierali produkty CeraVe, idealnie dopasowane do ich potrzeb.
Do kogo trafiły niebieskie statuetki?
Na konkurs wpłynęło wiele zgłoszeń, jednak jury mogło wyróżnić jedynie trzech twórców, którzy zdobyli wyjątkową nagrodę – udział w wyjeździe do Nowego Jorku na globalny event marki CeraVe. Laureatkami zostały:
Event poprowadziła Dorota Surmaczyńska, CeraVe Brand Business Leader, a nagrody w poszczególnych kategoriach wręczyli mentorzy i jurorzy: Agata Sawicka (@agasava), influencerka, w duecie z Magdaleną Antoszewską (@gf_medstudent), lekarką i medfluencerką; Inez Lis (@inezlis), influencerka, w towarzystwie Joanny Winiarskiej, redaktorki magazynu Glamour; oraz
CeraVe – marka, która słucha konsumentów i buduje społeczność
Konkurs i gala CERAWARDS 2025 to nie tylko celebracja kultowych dermokosmetyków CeraVe oraz kreatywności w tworzeniu treści związanych ze skincare’em w sieci. To również wyraz uznania dla społeczności Ceramaniaków – zaangażowanych twórców i wiernych fanów marki. CeraVe po raz kolejny podkreśla, jak istotni są dla niej konsumenci, ich kreatywność oraz pasja do pielęgnacji, która inspiruje do dalszego rozwoju i innowacji.
Fot. Cerave
Informacja prasowa