Nowy smak ketchupu Heinz w Polsce

HEINZ WPROWADZA DO POLSKI NOWY SMAK KETCHUPU DLA WIELBICIELI PIKLI
PREMIERA PRODUKTU ZBIEGA SIĘ Z BADANIAMI, KTÓRE WYKAZAŁY, ŻE 60% POLAKÓW JE OGÓRKI KISZONE, KORNISZONY LUB MARYNOWANE PRODUKTY CO NAJMNIEJ RAZ W TYGODNIU.

Premiera jest efektem badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Heinz, które wykazały, że 60% Polaków spożywa ogórki kiszone, korniszony lub marynowane produkty przynajmniej raz w tygodniu, a prawie połowa (48%) włącza je do swojej codziennej diety.

24 kwietnia 2024: Można śmiało powiedzieć, że Polacy uwielbiają ogórki kiszone, korniszony oraz produkty marynowane. Z imponującą liczbą siedmiu milionów słoików marynowanych produktów1 spożywanych rocznie w całym kraju, miłość narodu do nich kwitnie.

Dlatego dziś, Heinz z radością prezentuje w Polsce swoje najnowsze kulinarne arcydzieło.

Przedstawiamy Ketchup Heinz o Smaku Pikli
Najnowszy wynalazek od mistrzów sosów z Heinz łączy ponadczasową kwaskowatość keczupu pomidorowego z nieodpartym smakiem pikli. Dla tych, którzy chcą dodać kuszącego akcentu do każdego posiłku, smak Heinz Tomato Ketchup Pickle jest idealny do polewania frytek, smarowania burgerów, czy jako sos do maczania przekąsek.

Badania wykazały, że 60% Polaków deklaruje spożywanie ogórków kiszonych, korniszonów lub produktów marynowanych co najmniej raz w tygodniu, a niemal połowa respondentów (48%) robi to codziennie. Niedawna ankieta przeprowadzona na zlecenie firmy Heinz, w której wzięło udział ponad 1000 osób w całym kraju, wykazała, że burgery to jedna z ich ulubionych pozycji w menu, do których dodaje się ogórki kiszone, korniszony lub marynowane produkty, a 61% osób chętnie dodaje do potraw popularne kiszone, korniszony lub lub marynowane produkty podczas gotowania.

Małgorzata Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager, w Heinz powiedziała: “W firmie Heinz od ponad 150 lat jesteśmy liderem innowacji w branży spożywczej i zawsze myślimy o tym, jak możemy bawić się niepowtarzalnym smakiem naszych ketchupów.

Zważywszy na zamiłowanie Polaków do ogórków kiszonych, korniszonów oraz marynowanych produktów, wprowadzenie na polski rynek kombinacji keczupu z piklami było całkowicie uzasadnione. Pracowaliśmy ciężko, nad udoskonaleniem najlepszej receptury i jesteśmy przekonani, że nasze nowe dzieło przyniesie radość i zadowolenie podniebieniom Polaków."

Nowy smak nie zawiera sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów i jest odpowiedni dla wegetarian i wegan.

Heinz Tomato Ketchup Pickle Flavour w maksymalnej rekomendowanej cenie 9,99 zł za 400ml jest już dostępny w sklepach na terenie całej Polski. Ceny pozostają w wyłącznej gestii ostatecznego sprzedawcy.

1 https://www.cbi.eu/market-information/processed-fruit-vegetables-edible-nuts/pickled-cucumbers-and-gherkins/market-0

Fot. Heinz
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat