OSH33 x MATA :) powraca w nowej odsłonie i zapowiada trasę #MATA2040

Ponowna współpraca na wysokim poziomie.
Po sukcesie poprzednich edycji, OSHEE i raper Mata ponownie łączą siły, prezentując kolejny wspólny projekt. Efektem tych działań są dwa nowe, limitowane smaki z linii OSHEE Vitamin Water, nawiązujące do nadchodzącej płyty oraz jesiennej trasy koncertowej artysty - #MATA2040. Napoje dostępne są wyłącznie w sklepach Żabka.

To kolejny etap długofalowego projektu OSHEE x MATA :) czyli OSH33, który jeszcze mocniej łączy świat muzyki, popkultury i napojów funkcjonalnych. Limitowaną edycję wyróżnia nie tylko unikalny design opakowań, ale także wykorzystanie wizerunku „Maty 2.0” – humanoidalnego robota stworzonego na podobieństwo rapera, który od miesięcy towarzyszy mu w działaniach artystycznych, a teraz pojawia się również na butelkach OSHEE.

„Kontynuując współpracę z Michałem Matą Matczakiem, konsekwentnie budujemy most między światem muzyki a marką OSHEE. Robot Maty, który pojawia się w spocie i na butelkach, to nie tylko motyw przewodni trasy, ale również symbol kreatywności i odwagi w tworzeniu. Nowa odsłona OSH33 jest czymś więcej niż produktem  -  to element historii, którą współtworzymy z artystą i jego społecznością. Chcemy, by nasze działania inspirowały do poszukiwania własnego języka i form wyrazu” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.

„Współpracę z OSHEE stawiamy za wzór partnerstwa między marką produktową a artystą. Ich otwartość i odwaga pozawala za każdym razem kreatywnie wpisać kolejne elementy z uniwersum Maty w produkty z portfolio i spowodować, że stają się czymś więcej niż co-brandownym napojem - są częścią naszej opowieści” – dodaje Rafał Grobel, management Maty.

Wyjątkowe smaki
Limitowana edycja OSHEE x MATA :) czyli OSH33, dostępna wyłącznie w sklepach Żabka, to dwa wyjątkowe warianty OSHEE Vitamin Water #MATA2040. Truskawka, liczi i cytryna tworzą śmiałe połączenie soczystej słodyczy z egzotyczną nutą i lekką cytrusową świeżością. Z kolei ananas to klasyka w nowoczesnej formie – czysty, orzeźwiający smak z tropikalnym akcentem, który przywołuje atmosferę wolności i ekspresji. Każdy z wariantów to mały teaser tego, co dopiero nadchodzi – zarówno na scenie, jak i poza nią. Produkty nie zawierają syntetycznych barwników ani konserwantów, a ich naturalny charakter współgra z przesłaniem trasy #MATA2040 – świeżością, autentycznością i twórczym spojrzeniem na przyszłość.

Napoje OSH33 x MATA są dostępne do kupienia wyłącznie z sklepach Żabka w dniach 8-22.10.2025r.

Smak przyszłości w futurystycznym spocie
Premierze napojów towarzyszy spot, w którym główną rolę odgrywa humanoidalny Mata 2.0. To wizualny manifest łączący świat muzyki, technologii i współczesnej ekspresji artystycznej. 

W obrazie przeplatają się postacie Maty i Robota – bez klasycznej narracji, za to z silnym rytmem, światłem, inscenizacją, które budują klimat nowoczesności i napięcia. Scenografia oraz estetyka ujęć nawiązują do futurystycznego charakteru trasy #MATA2040, tworząc spójną zapowiedź jego wizualnego świata.

Reżyserem i autorem zdjęć jest Nikodem Marek – odpowiedzialny również za oprawę wizualną trasy koncertowej #MATA2040. Z kolei produkcją zajął się Jakub Wójcik (Dom Produkcyjny LEMON). Dzięki temu film konsekwentnie rozwija uniwersum artysty i marki OSHEE, przekraczając granice klasycznego formatu reklamowego.

Komunikacja obejmuje kanały digital i social media marki OSHEE, a także reklamę w aplikacji Żabki.

Fot. OSHEE
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat