Pasty przyprawowe VEGETA Natur zdobyły statuetkę Złotej Innowacji!

Rewolucja w gotowaniu od marki Vegeta.
Za nami siódma edycja konkursu konsumenckiego Złote Innowacje FCMG & Retail. W tym roku jury doceniło nowość w portfolio VEGETA, czyli Pasty przyprawowe VEGETA Natur, które otrzymały pierwsze miejsce, a tym samym statuetkę Złotej Innowacji w grupie „smak” w kategorii przyprawy i sosy.

28 października 2025r odbyła się uroczysta gala rozdania nagród organizowana przez Fischer Trading Group, podczas której ogłoszono wyniki konkursu Złote Innowacje FCMG & Retail 2025. Po raz kolejny na liście zwycięzców znalazła się również marka VEGETA. Tym razem nagrodę i pierwsze miejsce przyznano Pastom przyprawowym VEGETA Natur, które swoim smakiem zwyciężyły w kategorii przyprawy i sosy.

Zwycięskie produkty to nowe rozwiązanie od VEGETA Natur oferujące wygodę w codziennym gotowaniu i gwarancję smaku. Dostępne w pięciu wariantach smakowych: czosnkowa, cebulowa, bazyliowa, warzywna oraz paprykowa. Dzięki pastom przyprawowym w szybki i łatwy sposób można przygotować każdy posiłek. Koniec z siekaniem, krojeniem, zbędnym bałaganem czy niechcianym zapachem na dłoniach. To doskonałe do stosowania na co dzień zamienniki świeżych warzyw i ziół idealne dla tych, którzy chcą podkreślić smak przygotowywanych potraw i zaoszczędzić czas. Opakowanie w formie tubki pozwala na wygodne dozowanie pasty łyżeczką lub wyciskając bezpośrednio do dania potrzebną ilość, zgodnie z trendem zero waste. Pasty przyprawowe VEGETA Natur to pewność dobrego składu: bez barwników, dodatku konserwantów i wzmacniaczy smaku

Złote Innowacje FMCG & Retail to prestiżowy konkurs konsumencki, który ma na celu wyróżnienie najbardziej innowacyjnych produktów na polskim rynku. Nagrody trafiają do produktów i usług, które w ostatnim roku zmieniły podejście do zakupów, uatrakcyjniały rynek spożywczy oraz poprzez nowoczesne rozwiązania bezpośrednio wpływały na zachowania kupujących. O zwycięzcach w każdej kategorii decydują sami konsumenci, którzy w internetowym badaniu wybierają najbardziej nowatorskie propozycje w ramach 5 grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM w ponad 30 kategoriach.

Fot. Podravka
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat