Peek & Cloppenburg świętuje Fashion Night

Fashion Night z klubowiczami Insider, celebrytami i influencerami
Multibrandowy sprzedawca Peek & Cloppenburg ponownie zaskakuje inicjatywą wykraczającą poza ramy, zabierając członków klubu INSIDER w podróż do ekskluzywnego świata stworzonego specjalnie dla nich na jeden wieczór.

Pierwszy raz w Peek&Cloppenburg odbyło się tak angażujące wydarzenie w sklepie w Westfield Mokotów. Podczas premierowej edycji warszawskiego Fashion Night 19 września, łącznie w wydarzeniu wzięło udział blisko 600 gości, w tym przedstawiciele mediów, gwiazdy oraz influencerzy. Co więcej, w roli gościa specjalnego, prosto z Fashion Weeku w Mediolanie, wystąpiła Asia Typek, ceniona na scenie międzynarodowej fotografka, która stworzyła piękne zdjęcia pamiątkowe powstałych outfitów.

Naszym celem w INSIDER Club jest budowanie autentycznych relacji i stawanie się integralną częścią codziennego życia naszych klientów, poczynając od ich garderoby. Jako modowi eksperci pragniemy dzielić się naszą wiedzą i tworzyć wartościowe interakcje związane z modą wspólnie z naszymi klubowiczami. Pozytywny odbiór, z jakim spotkaliśmy się tego wieczoru, utwierdził nas w przekonaniu o słuszności naszego podejścia. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wydarzenia w Polsce, które jeszcze bardziej wzbogacą korzyści dla członków INSIDER – mówi Piotr Rynecki, Regional Sales Manager Peek&Cloppenburg.

Stylizacje z produktów dostępnych w ofercie marki prezentowali na sobie prowadzący, ulubieńcy tysięcy, których wyróżnia stonowana elegancja - Olivier Janiak i Karolina Malinowska, aktorka i ikona stylu – Ada Fijał, a także zaproszeni influencerzy: Kasia Szymkow (Jestem Kasia), Julia Dyzio, Maks Behr, Żaneta Ochmańska (JeanetteLife) i Natalia Szukała. Spośród oferty szczególnym zainteresowaniem cieszyły się produkty brandów, takich: BOSS, Hugo, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren oraz P&C-Exklusiv-brands, które mogły zostać odkryte:

Jake*s czy chociażby Review
Zaproszeni goście, w tym osoby należące do srebrnego i złotego poziomu Insider Club, mieli dostęp do licznych atrakcji, stworzonych w specjalnie na tę okazję przebudowanym i zamkniętym sklepie. Oprócz muzyki na żywo, DJ set’a oraz tzw. “ramienia szczęścia”, zgodnie z misją edukacyjną marki, goście mogli skorzystać z usługi doboru kolorów, dzięki której poznali odpowiednią paletę barw dla swojej cery i koloru włosów, a także uzyskać porady stylistyczne od prawdziwej królowej zakupów – Ady Fijał, w dedykowanej strefie.

Ten wyjątkowy wieczór był pełen muzyki, energicznych rozmów, zakupowego szaleństwa, ale także setek zdjęć zrobionych w instaspotach Fashion Night, świętujących członkostwo w

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat