Cieszy wyróżnienie całej linii naszych musli, których naturalny skład najwyższej jakości zadecydował o sukcesie i uznaniu jurorów. Wiemy, że oceniali nas najlepsi eksperci branży - mówi Ewelina Polańczyk, Prezes Zarządu Clean Eating w Polsce. - Wyróżnienie dla pieczywa chrupkiego: ekologicznego z ziarnami dyni oraz naszego hitu sprzedaży: pieczywa chrupkiego z dodatkiem parmezanu - to także wyróżnienie unikalnego produktu, innego niż pozostałe dostępne w tym segmencie na rynku - dodaje Polańczyk.
Wśród wyróżnionych znalazły się takie marki, jak HELIO czy Hochland.
Perły Rynku FMCG to prowadzone od wielu lat badanie, w którym specjaliści sektora handlowego wyłaniają najlepsze nowości i znane marki rynku FMCG. FMCG - czyli rynku produktów “szybkozbywalnych” - kupowanych przez konsumentów z dużą częstotliwością, zaspokajających ich podstawowe potrzeby. To właśnie charakter produktów pozwala ekspertom branży handlowej rozsądzić, które nowości cieszą się zainteresowaniem konsumentów, jakie produkty mają największą szansę przekonać użytkowników do siebie oraz jakimi cechami powinny się charakteryzować.
Organizatorem badania jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca branżowych tytułów „Wiadomości Handlowe”, „Wiadomości Kosmetyczne”, organizator kongresów biznesowych, właściciel fachowych portali: wiadomoscihandlowe.pl oraz wiadomoscikosmetyczne.pl, a także organizator badań rynkowych: Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów; Ulubiona Marka Polaków oraz Perły Rynku FMCG, Perły Regionu i Perły Rynku Kosmetycznego.
W tym roku po raz kolejny patronat honorowy nad projektem objął Business Centre Club.
Fot. Clean Eating
Informacja prasowa