Poznaj historie, które inspirują!

Marka La Roche-Posay oddaje głos konsumentom w ramach kampanii For all Skin Life-Changers.
Marka La Roche-Posay znana z ponad 100-letniej tradycji w dziedzinie pielęgnacji skóry po raz kolejny pokazuje swoje zobowiązanie wobec konsumentów jakim jest poprawa jakości życia osób z problemami skórnymi. Wyrazem tego zaangażowania jest globalna inicjatywa „For all Skin Life-Changers” skierowana do osób z problemami skórnymi na całym świecie.

La Roche-Posay, marka nr 1 w rekomendacjach dermatologów, dostarczająca rozwiązania, które znane są ze swojej skuteczności i bezpieczeństwa w pielęgnacji skóry wrażliwej. Centrum Dermatologiczne w La Roche-Posay to jeden z najbardziej renomowanych ośrodków termalnych w Europie. Połączenie ekspertyzy dermatologicznej i zaawansowanej technologii umożliwia marce tworzenie specjalistycznych dermokosmetyków, wspierających pacjentów na całym świecie.

Skala zjawiska problemów skórnych
Inicjatywa "Skin Life-Changers" powstała, by zwiększać świadomość misji marki La Roche-Posay, której celem jest wsparcie pacjentów z problemami skórnymi. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka oddaje głos swoim konsumentom, którzy dzielą się, niejednokrotnie trudnymi historiami i tym, jak dermokosmetyki La Roche-Posay stały się life-changerami w zmaganiach o zdrową i piękną skórę oraz trwałą poprawę komfortu i jakości życia.

Jak dowodzą badania niemal 2 miliardy osób na świecie doświadcza problemów skórnych, a co więcej:

  • aż połowa osób walczących z trądzikiem zmaga się z izolacją,
  • co druga osoba z bliznami na skórze mierzy się z obniżoną samooceną,
  • 79% osób cierpiących na egzemę traci pracę ze względu na kondycję zdrowotną,
  • 8 na 10 osób chorujących na raka doświadcza na swojej skórze efektów ubocznych związanych z leczeniem.

Istnieje więc przynajmniej 2 miliardy powodów, dla których La Roche-Posay może zaoferować swoje wsparcie. Do ruchu Skin Life-Changers dołączyli już pacjenci i eksperci z całego świata. Członkowie tej wyjątkowej społeczności dzielą się swoimi historiami i  doświadczeniami, które wspierają i pozwalają innym poczuć się dobrze w swojej skórze.

Poznaj tych, którzy pomagają poczuć się lepiej we własnej skórze
W Polsce szeregi inicjatywy Skin Life-Changers zasilili między innymi: Filip Szyc @filipszyc, Martyna Grzenkowicz @peachee, Olga Legosz @nomadmum81, Ola Lamczyk @olaxxys, a także Wiktoria Jasuwienas @jasuwienas.w. Każdy bohater tej kampanii to zupełnie inna historia.

Ola Legosz, przedsiębiorczyni i aktywistka społeczna, opowiedziała historię swojej córki Tosi, zmagającej się z AZS. Pokazuje, że dzięki odpowiedniej pielęgnacji skóry można dosłownie „przywrócić dzieciństwo”, skradzione przez dyskomfort i nieustanne swędzenie skóry, polepszając tym samym jakość życia i pozwalając skupić się na tym, co w życiu dzieci najważniejsze – rozwoju i poznawaniu świata.

Martyna Grzenkowicz, skin ekspertka, na co dzień edukująca w przestrzeni social mediów m.in. w obszarze pielęgnacji skóry, zwraca uwagę na to, że niedoskonałości są wpisane w naturę naszej skóry. Zarazem jednak, dzieląc się wiedzą o tym, jak łączyć składniki aktywne produktów, wyjaśnia, że z wieloma problemami możemy sobie skutecznie poradzić, dobierając odpowiednią dla siebie pielęgnację.

Filip Szyc, twórca internetowy, dzieli się historią, bliską wielu nastolatkom, bo dotyczącą zmagań z trądzikiem. Filip zwraca uwagę na to, że część społeczeństwa nadal stereotypowo postrzega osoby z tym problemem, jako niedbające o siebie i spotykające się ze swego rodzaju ostracyzmem. Dotyka też jeszcze jednego wątku, związanego z dbaniem o skórę przez mężczyzn, normalizując go, bo przecież każdy, niezależnie od płci, powinien dbać o odpowiednią rutynę pielęgnacyjną.

To tylko kilka przykładowych historii, które mają na celu pokazać, że Skin Life-Changers to ludzie tacy jak każdy z nas.

Edukacja i wsparcie ze strony ekspertów
W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy z całego świata. Angażują się w misję, jaka przyświeca im od dawna – zapobieganie i walkę z problemami skóry, a także poszukiwanie najlepszych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na życie pacjentów.

W gronie ekspertów, którzy dołączyli do grona Skin Life-Changerów są znani polscy specjaliści: prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska - uznana specjalistka z zakresu dermatologii i wenerologii, alergologii z ponad 40-letnim doświadczeniem oraz dr n. med. Anna Jędrowiak, specjalistka dermatologii i certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine, która specjalizuje się w dermatoskopii, trichoskopii, leczeniu trądziku i zabiegach medycyny estetycznej.

„Zapytana, czy czuję się Skin Life-Changer’em bez zastanowienia odpowiadam – TAK! Jako praktyk dermatolog na co dzień w swoim gabinecie spotykam pacjentów, którzy dzięki edukacji i odpowiedniemu postępowaniu terapeutycznemu są w stanie zmienić jakość swojego życia na lepszą. Weźmy dla przykładu atopowe zapalenie skóry, które nastręcza wielu problemów. Pacjenci, którzy zgłaszają się z tą dolegliwością mają z reguły obniżone poczucie własnej wartości, krępują się zmianami, które występują na ich skórze, a uśmiech rzadko gości na ich twarzy. Moją rolą, jako lekarza, jest wyjaśnienie pacjentowi, lub jego rodzicom czy opiekunom, że zmiany nie znikną z dnia na dzień i będą nam towarzyszyły. Jednak odpowiednie przygotowanie do życia z chorobą skóry, w tym także świadomość odpowiedniej pielęgnacji, pomaga radzić sobie z nią na co dzień. Mając wpływ na pacjentów, podpowiadając im różne rozwiązania, polepszające jakość życia widzę efekty tych działań i czuję się częścią wyjątkowej społeczności „For all Skin Life-Changers” – komentuje prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska, która od wielu lat jest także patronką medyczną programu CSR marki La Roche-Posay – „Rodziny Lipikar”.

Manifest życiowej zmiany
Wizualnym uzupełnieniem kampanii La Roche-Posay Skin Life-Changers jest wyjątkowy mural, którego autorką jest Ania Augustynowicz (@augustynkaa), artystka, ilustratorka, mistrzyni collage.

Mural dedykowany lokalnej kampanii marki La Roche-Posay „For All Skin Life-Changers” składa się z portretów wybranych Bohaterów, którzy wzięli udział w akcji i dołączyli do społeczności #SkinLifeChangers łączącej ludzi zmagających się na co dzień z problemami skóry. Dzieło odzwierciedla misję marki, według której skóra to coś więcej niż tylko skóra. La Roche-Posay wierzy, że pielęgnacja może odmienić ludzkie życie, a Bohaterowie muralu są tego najlepszym dowodem – to oni na co dzień zmagają się z problemem atopowego zapalenia skóry (Ola Lamczyk @olaxxys), walczą (lub walczyli) z trądzikiem i niedoskonałościami (Filip Szyc @filipszyc, Michał Popiołek @kuzynmichu) czy edukują w obszarze pielęgnacji skóry (Martyna Grzenkowicz, @peachee.me). To prawdziwi skin life-changerzy, których historie inspirują i pomagają innym!

Mural La Roche Posay

Mural można oglądać do 3 marca. Nocą, dzięki podświetleniu, łączy on sylwetki Bohaterów z neonowymi zarysami kultowych Skin Life-Changerów (produktów) od marki La Roche-Posay. Marka La Roche-Posay zadbała też o walor ekologiczny, ponieważ mural w całości został wykonany farbami fotokatalitycznymi, które oczyszczają powietrze z zanieczyszczeń.

Dermokosmetyki zmieniające życie
Bohaterami kampanii – tytułowymi Skin Life-Changerami - są nie tylko pacjenci i dermatolodzy, ale również produkty La Roche-Posay - gamy Lipikar, Cicaplast oraz Effaclar - zmieniające życie produkty, które pomogły pacjentom wygrać walkę z problemami skórnymi.

Dla skóry suchej, wrażliwej, swędzącej i skłonnej do atopii wybawieniem jest gama produktów Lipikar. W jej portfolio znajduje się balsam oraz ultradelikatny krem myjący do ciała, które są odpowiednie do pielęgnacji skóry od pierwszych dni życia. Lipikar odżywia, nawilża i koi podrażnioną i swędzącą skórę, oraz odbudowuje jej barierę ochronną. Dzięki zawartości takich składników jak niacynamid, masło shea, i Aqua Posae Filiformis przynosi natychmiastowe ukojenie, zmniejsza uczucie swędzenia i działa przeciw nawracającej suchości, równocześnie wspierając równowagę mikrobiomu skóry.

98% PACJENTÓW PODDAWANYCH LECZENIU ONKOLOGICZNEMU UWAŻA, ŻE PRODUKT POPRAWIA STAN SKÓRY ZWIĄZANY Z LECZENIEM PRZECIW-NOWOTWOROWYM.*

*Badanie obserwacyjne przeprowadzone na pacjentach (n=42), mężczyźni i kobiety w wieku 18 lat i starsi, w trakcie leczenia przeciwnowotworowego.

Cicaplast – silnie regenerujący balsam kojący do twarzy i ciała odpowiedni dla dorosłych, dzieci i niemowląt już od 3 miesiąca życia. Skutecznie regeneruje skórę, natychmiastowo koi, odżywia i chroni, dzięki uzupełniającym składnikom: Masło Shea, cynk i mangan. Zmniejsza zaczerwienienia i widoczność zmian skórnych jednocześnie odbudowując barierę ochronną skóry, zapewniając komfortowe uczucie nawilżenia i odżywienia. W skład balsamu wchodzi innowacyjny i opatentowany składnik: Tribioma – unikatowy kompleks prebiotyczny wspierający równowagę mikrobiomu. Zawartość pantenolu gwarantuje właściwości kojące i regenerujące skórę. Działanie przeciwzapalne i regeneracja naskórka wykazuje madekasozyd. Skuteczność balsamu jest potwierdzona badaniami:

WG 100% SKÓRA JEST ZREGENEROWANA**

**Test obserwacyjny, ocena stanu skóry 52 dzieci przez ich rodziców, po 4 tygodniach stosowania 2x dziennie.

Wsparciem dla skóry skłonnej do trądziku jest gama Effaclar, która oferuje krem Duo+M oraz żel oczyszczający. Gama ta jest odpowiednia zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Nawet skóra wrażliwa może okazywać oznaki trądziku, dlatego też Effaclar żel oczyszczający delikatnie oczyszcza skórę z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, jednocześnie utrzymując jej prawidłowe pH. Ulepszona formuła zawiera Phylobiomę - aktywny składnik, który wpływa na równowagę mikrobiomu skóry, przeciwdziałając namnażaniu się bakterii C.acnes typu IA1, odpowiadających za rozwój i nasilenie objawów trądziku. Krem Duo+M o potrójnym działaniu przeciw: zaskórnikom i wypryskom, przebarwieniom potrądzikowym, nawrotom niedoskonałości został przetestowany pod kontrolą dermatologiczną.

Marka La Roche-Posay kontynuuje swoją misję wspierania zdrowia skóry i zaprasza wszystkich konsumentów do uczestnictwa w inicjatywie "Skin Life-Changers", aby dzielić się swoimi historiami i inspirować innych do świadomej i odpowiednio dobranej pielęgnacji skóry.

Fot. La Roche-Posay
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat